کد خبر 586966
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی ضمن هشدار به هموطنان ایرانی نسبت به اخذ وکیل دادگستری در امارات، به آنها توصیه کرده است پیش از هرگونه اقدام و استفاده از خدمات حقوقی دفاتر موسوم به وکالت، به طور مقتضی از صلاحیت و اعتبار آنان اطمینان حاصل کنند.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه سرکنسولگری کشورمان در دبی آمده است: بتازگی شمار بسیاری از هموطنان ایرانی از برخی افراد که تحت نام مشاور حقوقی در امارات متحده عربی اقدام به تبلیغ و جلب مشتری کرده و در قبال اخذ پرونده های ایرانیان هزینه های گزافی دریافت می کنند، شکایات کرده اند.

این نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران به تمامی ایرانیان مقیم و غیر مقیم توصیه کرده؛ با توجه به اینکه بر اساس مقررات، اتباع غیر اماراتی اجازه وکالت در محاکم این کشور را ندارند، پیش از هرگونه اقدام و استفاده از خدمات حقوقی دفاتر موسوم به وکالت به طور مقتضی از صلاحیت و اعتبار آنان اطمینان حاصل کنند.

سرکنسولگری کشورمان در دبی توصیه کرد: هموطنان مقیم و غیرمقیم در صورت لزوم می توانند از بخش امور اجتماعی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در دبی راهنمایی های لازم را اخذ کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا شرقي IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    1 0
    ما درسالها قبل سال ٩١ با شركت چاپال اپارتماني را در عجمان پيش فروش كرديم ، و٥٠ ميليون تومان بنرخ انروز پول فرستاديم ولي همش دروغ بود و بعد مدتي شرك بسته شد و اقايي كه اين كلاهبرداري رو انجام ميداد فرار كرد الان خانمي بنام روشنك مرادي ساكن در دبي با مبلغي بالا ميگويند كه ميتونند اين پول رو براي ما پس بگيرند ، ما به اين خانم شك داريم و نميدونيم چكاركنيم، ايا ميتونيم ازجايي اگاهي بدست بياوريم؟ باتشكر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس