کد خبر 578436
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: اینکه ما بخواهیم توپ را به زمین دیگران بیندازیم کار درستی نیست، باید بگردیم و معضل را حل کنیم.

به گزارش مشرق، سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته در واکنش به منتشر شدن فیلم مبارزه یک دختر ایرانی در مسابقات ارمنستان، اظهار داشت: فیلم مبارزه دختر ایرانی در مسابقاتی که به میزبانی ارمنستان برگزار شد را دیدم. این رشته مربوط به سبکی است که اصلا مجوزی ندارد و زیر مجموعه هیچ کدام از فدراسیون‌های رزمی نیست. در حال حاضر نیز این رشته در ایران فعالیتی ندارد. متاسفانه لباسی که ورزشکار مورد نظر در قفس ارمنستان به تن کرده مربوط به کاراته است اما کف قفس نام مسابقات MMA نوشته شده است و عدم کاراته‌کا بودن این ورزشکار ثابت می‌شود.

وی در ادامه افزود: باید اینطور بگویم که اصلا هیچ کدام از مبارزات کاراته در قفس انجام نمی‌شود اما ما شاهدیم که این مبارزه در قفس انجام شده و حتی نام رشته در کف قفس نوشته شده است.

سرپرست فدراسیون کاراته در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما باید شرایط را طوری آماده کنیم که خانواده‌ها بدانند که فرزندان خود به چه مسابقاتی اعزام می‌شوند. اصلا باید آگاهی‌های لازم ارائه شود و خانواده‌ها به سمت فدراسیون‌هایی بروند که فرزندانشان با اجازه شورای برون‌مرزی راهی مسابقات می‌شوند نه اینکه بدون اطلاع مسئولان ورزش برخی‌ها آنها را به مسابقاتی نامجهول اعزام می‌کنند باید جلوی این اتفاقات گرفته شود.

طباطبایی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: چه فرقی می‌کند که این ورزشکار به فدراسیون کاراته ارتباط دارد یا فدراسیون ورزش‌های رزمی، باید برای حل صورت مسئله اقدام کنیم. اینکه ما بخواهیم توپ را به زمین دیگران بیندازیم کار درستی نیست باید بگردیم و معضل را حل کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس