رئیس سبک کیک جیتسو گفت: فیلم مبارزات بانوی نوجوان ایرانی را در ارمنستان دیدم و این رقابت‌ها کاملا غیر قانونی است.

به گزارش مشرق،‌ سیامک خرمی رئیس سبک کیک جیتسو در مورد حواشی اخیری که پیرامون مبارزات وی در اوکراین رخ داده است، گفت: بنده هفته گذشته در مسابقاتی که به میزبانی اوکراین برگزار شد شرکت کردم و متاسفانه اطلاعات غلطی به مردم ارائه شد و همین موضوع حواشی زیادی برای من ایجاد کرد.

متاسفانه حریف من در این رقابت‌ها شورتی به تن کرده بود که پرچم آمریکا روی آن نقش بسته بود، اما حریفم اوکراینی بود که همه جا این طور مطرح شد که بنده در آمریکا مبارزه کردم. اصلا این موضوع صحت نداشت.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به نظرم اگر حریفم نیز آمریکایی بود و یا اینکه مبارزات در کشور آمریکا بود اصلا مشکلی نداشت. به هر حال این موضوع برای اولین بار در یکی از شبکه‌های تلویزیونی مطرح شد و بدون دلیل جنجال زیادی به پا شد و ما را به هزار حرف و حدیث محکوم کردند.

خرمی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بنده 8 سال است رئیس سبک کیک جیتسو هستم. این رشته ترکیبی از کیک بوکسینگ و جوجیتسوی برزیلی است که به صورت رسمی ما می‌توانیم در میادین بین‌المللی وارد رینگ شویم.

رئیس سبک کیک جیتسو در پاسخ به این سوال که آیا اعزام دختر نوجوانی که به ارمنستان صورت گرفته توسط شما بوده یا خیر، گفت: گویا یک خانم در مسابقات ارمنستان حضور پیدا کرده که این اعزام هیچ گونه ارتباطی به بنده ندارد. من اصلا سه روز پیش از کشور خارج نشدم. لباسی که او به تن کرده به هیچ عنوان به سبک ما ارتباط ندارد. مبارزات بنده یک هفته پیش در اوکراین بوده و او سه روز گذشته در ارمنستان مبارزه کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: این مبارزات برای سنین بالای 18 و 19 سال است که سن این خانم اصلا به رده سنی 19 ساله‌ها نمی‌خورد. البته باید بگویم که سبک کیک جیتسو در بخش بانوان فعال نیست. این نفرات به صورت آزاد راهی مسابقات شدند و به نظرم مسئولان مربوطه باید در مورد این موضوع پاسخگو باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس