کد خبر 570256
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل اولی که تراکتورسازی به استقلال زد، خطا بود.

به گزارش مشرق، سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت حسین  زرگر در بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: با وجود آنکه زرگر روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و همه کارت‌هایی که به بازیکنان نشان داد، درست بود و توانست بازی را هم به‌خوبی اداره کند، با این حال این داور همیشه برای یک کارشناس جای ایراد و اعتراض باقی می‌گذارد.

وی ادامه داد: گل مساوی که تراکتورسازی در ابتدای بازی زد، خطا بود. در دقیقه 21 بازی وقتی مهدی رحمتی برای گرفتن توپ به هوا پرید و بازیکن هم‌دسته‌اش زیر او را خالی کرد، توپ از دست او رها شد. در همین لحظه حاتمی بازیکن تراکتورسازی یک تکل زد و با کف پا به امین حاج‌محمدی مدافع استقلال ضربه زد. اما این خطا از دید داور پنهان ماند تا گل اول تراکتورسازی با خطا به ثمر برسد.

غیاثی تصریح کرد: البته این صحنه بسیار مشکل و دشوار بود و من چند بار در حین مسابقه و چند بار هم در پایان بازی این صحنه را بازبینی کردم تا متوجه شدم این صحنه خطا است.

وی در مورد گل اول گسترش که به پرسپولیس در بازی این دو تیم زده شد، گفت: این گل کاملاً آفساید بود و رضا سخندان به درستی این آفساید را اعلام کرد، زیرا هنگام زدن ضربه کاشته، دو بازیکن گسترش فولاد در آفساید قرار داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس