کد خبر 1599015
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
‌

پلیس پاکستان روز پنجشنبه از انفجار ۲ مین در این کشور در یک منطقه و به فاصله زمانی کوتاه و زخمی شدن چند نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، انفجار ۲ مین در پاکستان به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور منجر شد.به گزارش شبکه خبری «سما تی وی»، روز پنجشنبه دو انفجار مین در منطقه «دوکی» در ایالت بلوچستان رخ داد که بر اثر آن یک نفر کشته و ۱۹ تن دیگر زخمی شدند.

پلیس منطقه اعلام کرد، اولین انفجار مین زمانی رخ داد که کامیون مملو از زغال سنگ در حال عبور بود، در حالی که انفجار دوم زمانی رخ داد که مردم در محل تجمع کرده بودند. چند پرسنل پلیس نیز در میان مجروحان هستند.پلیس پاکستان به جزئیات بیشتری از این حادثه اشاره‌ای نکرده است.

ارتش پاکستان اخیرا اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۷ تروریست را که قصد نفوذ به مرز پاکستان و افغانستان در منطقه وزیرستان شمالی در ایالت «خیبرپختونخوا» داشتند، از پا درآوردند.گروه‌های شورشی حملات هدفمند خود را در پاکستان به ویژه در ایالت‌های بلوچستان و خیبر پختونخوا تشدید کرده‌اند که منجر به کشته شدن پلیس و غیرنظامیان شده است.پس از پایان آتش‌بس توسط گروه تحریک طالبان پاکستان در نوامبر ۲۰۲۲، پاکستان شاهد افزایش فعالیت‌های تروریستی به ویژه در خیبر پختونخوا و بلوچستان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    0 0
    اصلاحطلبها دنبال یک حرکت توده ای محمود احمدی نزادی هستند برای ایران مثل ترامپ یعنی منتهای علیه چپ قراره شبیه منتهای علیه راست رفتار کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس