کد خبر 1598808
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
درفولی: محمدی مستحق کارت قرمز بود

کارشناس داوری کشورمان، گفت: به داور دیدار تراکتور و استقلال نمره متوسط رو به بالا می‌دهم، چراکه معتقدم مهرداد محمدی باید از زمین اخراج می‌شد.

به گزارش مشرق، هادی دزفولی در خصوص نحوه قضاوت پیام حیدری در بازی حساس تراکتور و استقلال تهران، تاکید کرد: عملکرد داور در نتیجه نهایی این بازی تاثیری نداشت اما در برخی از صحنه‌ها تصمیم‌های گرفته شد که صحیح نبود و به نظر می‌رسد او اشتباه کرده است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست، مهرداد محمدی مهاجم استقلال خطایی روی شجاع خلیل‌زاده انجام داد که مستحق کارت قرمز بود. در نیمه دوم نیز حیدری به مهرداد عبدی اخطار داد که این تصمیم نیز درست نبود، چراکه عبدی حرکتی انجام نداد که نیازمند کارت زرد باشد.

این کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد: یکی از مسائلی که در این بازی به چشم آمد این بود که حیدری بیش از حد با بازیکنان صحبت می‌کرد و در یک صحنه هم دیدیم با خشونت با بازیکن تراکتور حرف زد. داور باید با آرامش مسابقه را مدیریت کند که امیدوارم در بازی‌های بعدی به این مسائل دقت شود.

دزفولی گفت: در کل قضاوت او به شکلی بود که در نتیجه بازی تاثیری نداشت اما به دلیل آنچه صحبت شد نمره متوسط رو به بالا به حیدری می‌دهم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس