«تردید»، «بازی نامعلوم» توصیف‌های از الگوی رفتاری محمود احمدنژاد از سوی اصلاح‌طلبان است؛ برخی از آنان از سفرهای استانی احمدی نژاد نگران و برخی نیز به استقبال رقابت با وی رفته‌اند.

تعبیر اصلاح‌طلبانه جوجه‌تیغی برای احمدی‌نژاد / اصولگرایی که خود را کارگردان انتخابات می‌داندگروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

*******

روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات اولین روز هفته را با تمرکز بر سخنان همچنان حمایتی حجت‌الاسلام روحانی از برجام و سخنرانی احمدی‌نژاد در آمل آغاز کردند.

مهم‌ترین محورهای که امروز روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات به آن پرداختند، عبارت‌اند از:

1. انشقاق در لیست امید؛ حامیان دولت نامزدهای منتخب خود را به جای حامیان اصلاحات معرفی کردند، روزنامه آرمان امروز در همین راستا نوشت:«حزب اعتدال و توسعه در ۱۰ حوزه انتخابيه مستقل از اصلاح‌طلبان نامزد معرفي و از افرادي همچون عليرضا منادي و علاءالدين بروجردي كه به علي لاريجاني نزديك‌تر هستند حمايت كرده است. روابط عمومي حزب اعتدال و توسعه توضيح داده كه در معدودي از حوزه‌ها كه ائتلاف اميد درباره كانديداي مورد حمايت به جمع‌بندي مشترك نرسيده‌اند هر يك از اركان ائتلاف به تشخيص خود و مستقلا عمل كردند.»

2. دور خیز هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجلس خبرگان؛ حامیان هاشمی رفسنجانی مدعی هستند که طیف نزدیک به آیت الله یزدی در انتخابات اخیر ریسک نمی‌کند و در همین راستا نوشتند: «جريان ديگر در مجلس خبرگان همان طيف حامي آيت‌ا... يزدي هستند كه اكنون از عدم حضور او در دور پنجم مجلس خبرگان راضي نيستند پس به دنبال شخصيتي با ويژگي‌های او خواهند رفت كه نخستين فرد آيت‌ا... موحدي كرماني است و پس از آن از احتمال حمايت اين طيف از آیات جنتي و علم‌الهدي براي رياست نام برده مي‌شود. اين طيف ۶۶ نماينده در مجلس خبرگان دارد اما با اين همه بعيد است در معرفي كانديداي رياست ريسك كند.»

3تعبیر اصلاح‌طلبانه جوجه‌تیغی برای احمدی‌نژاد / اصولگرایی که خود را کارگردان انتخابات می‌داند. افزایش اختلاف میان حامیان دولت و اصلاح‌طلبان؛ پس از اعلام حامیان دولت مبنی بر توافق برای ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی دهم، صوفی رييس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در پاسخ به این گمانه‌زنی‌ها که به حذف محمدرضا عارف می‌انجامد؛ اظهار داشت: «گزينه مورد تاييد اصلاح‌طلبان براي رياست مجلس دكتر عارف بوده و خواهد بود و اين ترديدناپذير است.» به نظر می‌رسد که دامنه اختلافات در روزهای آتی افزایش یابد.

4. محمدرضا باهنر نتیجه‌گیری پیرامون انتخابات مجلس را منوط به تعیین هیات رئیسه مجلس دهم در دهم خرداد 1395دانست؛ باهنر که خود را «کارگردان» بازی‌های سیاسی می‌داند با اظهار نظر کنایه‌آمیز اظهار داشت: « من برای آقای دكتر عارف احترام زیادی قائلم. ایشان همه توانش را برای ریاست مجلس گذاشته است. ایشان تردید ندارد كه رئیس ‌شود. اشكال ندارد. من هم می‌گویم به ایشان كه امیدوار باشد.»

5. بازتاب انتشار میلیون‌ها سند پیرامون فسادهای رهبران و سیاست‌مداران که جهانیان را در بهت فرو برده است.

6. گزارش علی لاریجانی به مراجع؛ علی لاریجانی ارتباط این دیدارها با رقابت برای ریاست مجلس دهم را رد کرد.

7. بازگشت عبدالله نوری با تصمیم‌سازی برای اصلاحطلبان تندرو؛ روزنامه آرمان امروز از فعالیت جدید این عضو تندرو خبر داد و نوشت: «تاثيرگذاري عمده نوري در بخش تصميمات مهم سياسي از جمله انتخابات است چنانكه او در راستاي برنامه‌هاي سازماندهي خود مدت‌ها قبل از هر انتخابات با شخصيت‌هاي تاثيرگذار جريان اصلاحات به بحث و بررسي وشرايط و جايگاه اصلاحات در آن مقطع مي‌پردازد و بر طبق نتايجي كه حاصل مي‌شود تصميم نهايي از سوي جريان اصلاحات به اعضاي اين جريان ابلاغ مي‌شود. آيت‌ا... هاشمي بخوبی به اين ويژگي‌هاي نوري واقف است»

8. فرجام نفتی زنجانی؛ بازتاب رسانه‌ای خبر انتقال اموال باببک زنجانی در ترکیه و تاجیکستان به نفتی‌ها

تعبیر اصلاح‌طلبانه جوجه‌تیغی برای احمدی‌نژاد / اصولگرایی که خود را کارگردان انتخابات می‌داند· «جوجه تیغی» توهین جدید اصلاح‌طلبان به احمدی‌نژاد / تردیدها در میان اصلاح‌طلبان؛ از حذف کامل احمدی نژاد در خرداد 96 تا نگرانی از ضعف حافظه تاریخی مردم

«تردید»، «بازی نامعلوم» توصیف‌های از الگوی رفتاری محمود احمدنژاد از سوی اصلاح‌طلبان است؛ آنان از سفرهای استانی احمدی نژاد «نگران» هستند؛ اما برخی از اصلاح‌طلبان «توهین» را به جای «تحلیل» نسبت به احمدی‌نژاد ترجیح دادند. روزنامه اصلاح‌طلب همدلی در مطلبی با تیتر « اصولگرایان دوباره «جوجه‌تیغی» بغل می‌کنند؟» احمدی نژاد را به «جوجه تیغی» تشبیه کرد و در راستای مناسبات وی با اصولگرایان نوشت: « به نظر می‌رسد داستان احمدی‌نژاد و جریان اصول‌گرایی به ماجرای بغل‌کردن یک «جوجه‌تیغی» شبیه است. چرا که در پایان این درآغوش‌گرفتن، سینه و صورت و دست و بازویی زخم خورده و سوراخ سوراخ برای اصول‌گرایان به ارث رسیده که حاصل تیغ پرانی‌هایی است که در هنگام بازی وتحرکات بیش‌فعالانه این عزیزکرده، در تن اصول‌گرایی فرورفته و از آن پیکری بیمار و رنجور ساخته که در دو انتخابات گذشته نتوانست تحرک لازم را داشته‌باشد.» و سردبیر این روزنامه در انتهای مطلب بار دیگر بر توهین خود اصرار کرد و نوشت: « و سرانجام این که آیا زخم‌های سر و سینه و دست و بازوی اصول‌گرایی آن قدرالتیام یافته که دردها را فراموش کنند و یک بار دیگر احمدی نژاد را در آغوش بگیرند؟»

اما برخلاف توهین روزنامه اصلاح‌طلب همدلی برخی از روزنامه‌های این جریان به تحلیل حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 پرداختند.

احمد غلامی، سردبیر روزنامه شرق، مدعی است که محمود احمدی‌نژاد، «خودش بهتر از هرکسی می‌داند ‌دیگر به سیاست ایران باز نخواهد گشت» اما «بدش نمی‌آید که تحلیلگران سیاسی و سیاست‌مداران «احمدی‌نژادهراسی» راه بیندازند» به همین دلیل در حال تست فضای سیاسی کشور است تا از آن طریق فضای برای تنفس مصنوعی به یارانش بدهد و دوقطبی ایجاد نماید؛ سردبیر روزنامه شرق در همین راستا نوشت: «آنچه احمدی‌نژاد را می‌ترساند این است که حسن روحانی زیرک‌تر از آن است که در دامش بیفتد و به دوگانه ساختگی روحانی- احمدی‌نژاد تن دردهد. حتی حسن روحانی دیروز خودش را بزرگ‌تر از احمدی‌‌نژادِ رئیس‌جمهور می‌داند. احمدی‌نژاد هم آدمِ دیروز نیست. اگر او تا دیروز تازه‌واردی بیرون از دایره قدرت بود که آمده بود از همه حساب بکشد، امروز باید حساب پس بدهد، ازاین‌رو احمدی‌نژاد تلاش می‌کند بیش از هر چیز به گفتمانِ اعتدال‌گرایی حمله کند، تا شخصِ رئیس‌جمهور. تا در این حمله‌های پی‌درپی‌، نقاط حساس را از واکنش‌های مخالفان پیدا کند و متمرکز حمله کند.»

روزنامه اعتماد رفتارهای سیاسی احمدی نژاد را بازی سیاسی «نامعلوم» همانند دوران گذشته می‌داند که برخی از یارانش مانند جوانفکر حضور مجدد وی در قدرت را «تکذیب» و برخی مانند داوری آن را «تایید» می‌کنند و در همین راستا نوشت: «اين بازي نامعلوم تا كجا ادامه خواهد داشت و چه هدفي را دنبال مي‌كند هنوز روشن نيست اما به وضوح مشخص است كه در حال‌حاضر جريان احمدي‌نژاد به دنبال اين است كه او را در صدر اخبار ايران زنده نگه دارد حتي اگر به قيمت تكذيب گفته‌ها و برنامه‌هايش تمام شود. در ميان اين بازي شايد نگران‌ترين‌ها اصولگراياني باشند كه روزي پله صعود احمدي‌نژاد به پاستور شدند اما احمدي‌نژاد به آنها وفادار نماند.»

تعبیر اصلاح‌طلبانه جوجه‌تیغی برای احمدی‌نژاد / اصولگرایی که خود را کارگردان انتخابات می‌داندروزنامه آرمان امروز در تحلیل سفرهای استانی احمدی نژاد، نگرانی خود را از «حافظه تاریخی ضعیف» مردم ابزار کرد و در همین راستا نوشت: «اسب را زين كرده است. مسافتي طولاني تا خرداد ۹۶ در راه دارد. اما انگار از فروردين ۹۵ خود را گرم مي‌كند تا در مسابقه دولت دوازدهم، گوي سبقت را از رقيب بگيرد. محمود احمدي‌نژاد سوار بر اسبي خاکستری در راه است. خاطره‌اي هشت ساله از او در ذهن مردم باقي است. اما برخي نگرانند كه نكند حافظه تاريخي بخشي از ملت ضعيف شده باشد.»

از سوی دیگر روزنامه قانون از حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرد و آن را به منزله «حذف همیشگی» وی از سیاست ایران دانست و در همین راستا نوشت: « اين نكته را فراموش نكنيم كه شايد برخي نظرسنجي ها احمدي نژاد را پيروز بداند، اما راه بايد براي او بازباشد و بيايد تا بسياري از آرای خاكستري و افرادي كه قصد راي دادن ندارند، به نقطه مقابل آو ري دهند؛ شايد بهترين راه حذف وي از صحنه سياست، نه رد صلاحيت، بلكه شكست او در رقابت طي يك انتخابات با مشاركت قريب ٨٠ درصدي باشد. رأي ٩٢ روحاني، آري به روحاني و حاميانش بود، اما راي ٩٦ روحاني، مي تواند علاوه بر آري به برجام، نه قاطع به شخصيت و گفتمان احمدي‌نژاد باشد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    وقتی منطق نداشته باشی توهین میکنی
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اگه احمدی نژاد رای نداره و مردم ازش زخم خوردن و بهش رای نمیدن ... خب پس چرا اصلاح طلبا اینقد ترسیدن و و حشت زده هستن؟!
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد برای دشمن جوجه تیغی است وتیغ های وی به چشم آمریکا، اسرائیل وخیلی از این عوامل داخلی آنان وجاده صاف کن هایشان رفته وبرای مردم ایران طاووس است که پرهای لطیفش روح مردم را نوازش می دهد.
  • ناشناس ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    طفلی اصلاح طلبان چون از پس احمدی نزاد بر نمی اید بهش لقب می دهی
  • مهدی ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    حق با اصلاح طلبان است، چونکه جوجه تیغی دندانهایش را برای دریدن افعی هائی که در تلاشند خون شهیدان را برای ابقاعشان در صحنه سیاسی به هر قیمتی فدای امریکائیان بکنند تیز کرده است و رحمی نخواهد کرد.
  • بنده خدا ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    بایدقدری صبرکنیم تامظلومیت احمدی نزادبااین بی ادبی هایی که برعلیه این انسان ولایتمدارصورت می گیرد بیشترروشن شود.یاامام زمان به حرمت خون شهداخودت کمکش کن.
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد مظلومه. نهایت بی انصافی ه که خدمات 8ساله و شبانه روزی او رو عده ای میخواهند پنهان کنند و در عوض تورم و گرانی یکسال آخر دولتش را به دروغ هشت ساله جا بزنند. بترس از کسانیکه از خدا نمی ترسند.
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    مگر شما تا حالا تو افساد طلبان مزدور منطق هم دیدی منطقشان هم درگیری و عشق زباله هست!
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    برو بابا!!!
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    انشاءالله سال 96 مردم بهشان نشان خواهند داد جوجه تيغي يعني چي!؟
  • مسعود کامنت ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    تاثیر تصمیمات درست و یا نادرست یک رییس جمهور به ویژه در اقتصاد و معیشت مردم در کمتر از سه سال مشخص نمیشه و گاهی تا 5 سال ادامه داره. به نظرم برای تحلیل اقتصادی رفتار یک رییس جمهوری که برای دوره دوم کاندید میشه باید سال آخرش رو ملاک عمل قرار داد و دو سه سال اول تحت تاثیر عملکرد رییس جمهور قبلیه.
  • جاوید ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اصلاح طلبها ادب ندارن و زود از کوره در میرن چون بازیهای سیاسی طولانی مدت بلد نیستن و زود گاف میدن .بخاطر همینه که زیاد در سیاست دوام نمیارن .در مورد حافظه تاریخی مردم باید بگم مردم حافظه تاریخی خوبی دارن ولی این نسل جدید (جوانان کم سن و سال و عاشق غرب و شبکه های مجازی)هستند که گذشته رو بیاد ندارن و دوباره دهه هفتاد رو که قبلا حساب پس داده بودن و موفق نبودن زنده کردن.در ضمن مردم با کسی عقد اخوت نمیبندن .تا دیروز میگفتن بعد از برجام تمام مشکلات حل میشه ولی الان میگن باید ده سال صبر کنیم تا کدخد شاید راضی بشه به تعهداتش عمل کنه .
  • سلیمان ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    جوجه تیغی ام آرزوست
  • محمد ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    تیغ هاش .........بعضی هارو حسابی سوزونده خخخخخخخخخخ
  • قاسم ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    مسخره کردن کار انسانهای ترسو و بی منطق است،بیچاره ها از ترس انتخابات 96 نمی دانند چکار کنند.
  • رضا ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    شما اصلاح طلبان مگر بدنبال جامعه مدنی و آزادی بیان و... نیستید پس چرا وحشت کرده اید بگذارید ایشان وارد صحنه شود اگر تأیید شد مردم تصمیم می گیرند که او باشد یا نه شما چه کاره هستید که برای مردم تصمیم می گیرید و به همه توهین می کنید هر فردی نکات مثبت و منفی دارد . اگر احمدی نژاد بدعمل کرده خود مردم با رای بالا در دو دوره او را انتخاب کردند . چطوری انتخاب روحانی و خاتمی درست است اما انتخاب احمدی نژاد غلط . پس با انصاف باشید . امروز با سیاستی که این دولت اتخاذ کرده حتی کشورهایی که شما آنها را بی ارزش می دانید برای ما جبهه گیری می کنند .
  • با نام ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اینا دلشون از این پره که احمدی نژاد هر جا میره استقبال های پرشور و کم نظیری ازش میشه!خیلی معنا داره این حرکت ملت
  • شکلات تلخ ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اینا دلشون از این پره که احمدی نژاد هر جا میره استقبال های پرشور و کم نظیری ازش میشه!خیلی معنا داره این حرکت ملت
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    یادتونه نامردانه به احمدی نژاد حمله کردید تا آخر سر دولتشو از پا در آوردید.... تازه فهمیدید بدون احمدی نژاد هیچی نیستید..
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    از حالا همه باید بسیج شویم و این بانکداران بیمارستان ساز روی تپه ماهور های شهرک غرب و کارخانه دارن یکشبه را جای خود شان بنشانیم !!!! اینها پاک خود را باخته اند . چون به بت بست رسیده اند و هیچکاری ازشان ساخته نیست !!! باید کمر ها را محکم ببندیم !!!
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست.
  • محسن ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    جوجه تیغی توهین تره یا «زباله»؟ البته هر دو تاش توهین آمیزه اما اول کی شروع کرد؟!
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    زمان احمدی نژاد وضع خیلی بهتر از الان بود
  • علی ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    جوجه تیغی یکرنگ بهتر از آفتاب پرست چند رنگ....
  • کیا ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    96مرگ بر کدخدا و رعایای او
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    به امید خدا انتخاب 96 هم نه به تجدید نظر طلبان و غرب گرایان است هم نه به کوته فکران و اقتدارگرایان
  • پری مجرد 37ساله ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اصلاح طلب ها هم مثل کفتارند
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اینا همونایی هستند که ادعای ادبشان گوش فلک را کر کرده!
  • احمد ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    مشرق مرد باش و نظرم رو بذار...مگه خودت کم به آیت الله هاشمی که یکی از بنیانگذاران جمهوری اسلامی هستند توهین میکنی..ایشان مورد اعتماد امام بودند شما کلی بهش توهین میکنید..ولی احمدی نژاد حالا شده امام زاده و مشرق متولیش...دست بردارید از این همه دروغ و تخریب...البته هر آنچه توهین به آقای احمدی نژاد هم درست نیست...و من الله توفیق
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    نکته اصلی اینجاست. این جماعت چون میدونن در برابر احمدی نژاد بازنده هستند دیگران را دعوت به رقابت با احمدی نژاد میکنند. مثل سال 88 که دمشان را فرستادند جلو.... از مارمولک ها الگو گرفتند
  • هوشنگ ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    وقتی انسان منطق نداشته باشد وفقط خودش راببیند به دیگران تهمت میزند .چون نمی توانند حقیقت را درک کنند دست به دامن تهمت زدن به دیگران می شوند.
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اصلاح طلبان واعتدالیون از ترس یک دوره ای شدن ریاست جمهوری روحانی هر چی از دستشون بر امد تو این سه سال علیه احمدی نژاد گفتند از وقتی که استقبال مردم آمل را دیدند(من بتمام مردم امل دست مریزاد می گویم)بد جوری برجکشان اسیب دیده و علیه دکتر حرف میزنند
  • نادر ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    احمدی نجاد نیاز امروز جامعه است.
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    ما عاشق این جوجه تیغی هستیم تا جونتون در بیاد از غصه کاراش بمیرید از غصه طرفداراي بيشمارش دق کنيد
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    ما عاشق این جوجه تیغی هستیم تا جونتون در بیاد از غصه کاراش بمیرید از غصه طرفداراي بيشمارش دق کنيد
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    نخست از شورای نگهبان صلاحیت بگيره بعد شما از خود بی خود شوید
  • مسعود ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    حافظه تاریخی ملت ایران 8 سال کار و تلاش شبانه روزی فرزند ملت و عزت و سربلندی کشور و ملت را فراموش نکرده است .
  • یک فرهنگی ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    لیاقتتون بیشتر از جوجه تیغی نیست.
  • ناشناس ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخ
  • ناشناس ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ
  • ناشناس ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    منطق تورم و فساد و گرانی !؟
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    این اصلاح طلبان خیانت کار که هم در سال 78 و هم در سال 88 آشوب بپا کردند و به کشور خیانت کردند فضای تنفس پیدا کردند و به چرند گویی می پردازند اینها از ترس مرگ دارند خود کشی می کنند چون می دانند آقای روحانی هیچ خدمتی که نکرده هیچ هسته ای و اقتدار ایران اسلامی را نیز خدشه دار کرده و می دانند که با حضور احمدی نژاد اینها باید خدا حافظی کند و هر ۀنچه برای خود کیسه دوخته اند باید بگذارند و بروند مردم هم کاری به احزاب و گروه های سیاسی ندارند خودشان می دانند همانطور که صاحبان قدرت را در سال 84 به زیر کشیدند اینبار نیز منتظر چنین جمعه ای هستیم تا جواب اینها را بدهیم اینها به خیال خام خود چون در انتخابات مجلس چند کرسی آن هم در پوشش نه اصلاح طلبان بلکه با اسامی دیگر رای آوردند بال درآوردند و متکبر شدند اینبار با مردم مستضعف طرفید نه تهرانیها صرفا
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    زرشک ! عمرا اگه رای بیاره!
  • ناشناس ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    فرهنگی بی فرهنگ ساکت شو .
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    باش تا صبح دولتت طلوع کند !
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    اره خصوصا با تورم گرانی مردم رو !
  • مهدی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    استقبال مردم آمل همه چی رو به دولت اعتدال نشان داد
  • مرصاد ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    به نظر من جوجه تیغی بهتر از مار خوش خط خاله
  • ناشناس ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    دولت روحانی کاری کرده که مردم برای بازگشت دکتر لحظه شماری می کنند .
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    مرد نجات احمدی نژاد
  • شاعر پسا برجامی کهنه تدبیر امیدوار نما ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    بحق هرچی مرده احمدی برمی گرده اصلاح طلب می لرزه اعتدالی می ترسه
  • سینوهه قرن 21 ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    ناشناس عزیز 23:21 خوردن مداوم زهر عقرب ممزوج با بزاق اژدهای کمودو برای رفع "خخخخخخخ" ناشی از گرفتگی حلقوم بسیار موثر است! روش یک گالن آبغوره هندی بخور تا ببره!!!
  • سیری ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    احمدی نژاد کیه؟ما نمیشناسیم؟
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    هنوز دکتر احمدی نژاد نیامده اصلاح طلبان اینقدر ترسیده اند اگه دکتر بیاد حتما درجا سکته رو زده اند.
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    پس بیکاری و رکود دولت روحانی خوبه !!!!
  • فتح اله ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    احمدی نژاد پایان سر مایه داری دزدان احمدی نزاد یعنی هراس وترس بر اندام اسرییل و امریکا
  • اسفندیار ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    دکتر احمدی نژاد با زیرکی کناری ایستاده تا اینها با فراق بال بیایند و جولان دهند و گرد و غبار به هوا بپراکنند و در نهایت غبار ها بر روی خودشان بنشیند زنده باد بهار
  • اسفندیار ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    احمدی نژاد ستیزی ممنوع
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    خواهد گرفت مگه در حصره؟
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    اقای احمدی نژاد در کنار کارهای مثبت کارهای اشتباهی هم داشت که باعث ناراحتی طرفدارانش شد اما در این سه سال اخیر با دیدن انهدام تاسیسات هسته ای و با دیدن ذلیل شدن پاسپورت ایرانی کشتار حاجیان گرانی عدم اشتغالزایی و ... به این نتیجه رسیدن که احمدی نژاد خیلی بهتره
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    حداکثر 18 ماه زمان برای ارزیابی عملکرد یک رئیس جمهور کافی است .
  • نسل اول انقلاب ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    هاشمی حجت الاسلام است . و جمهوری اسلامی هم یک نفر بنیانگذار داشت که امام خمینی(ره) بودند و لاغیر .
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    زرشک عمرا اگر رای نیاره!
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    صبح دولت ما با غروب دولت شما همراه خواهد بود انشاء الله.
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    0 0
    گل گفتی
  • اسفندیار ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    اگر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شود چه کسی پیروز می شود؟ اگر اقای دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست حمهوری رد صلاحیت شود ارای باطله پیروز می شود
  • اسفندیار ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    درود بر شرفت احمدی نژاد
  • ناشناس ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    23:23 ادب داشته باش
  • سیاوش ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    به وقتش می شناسی
  • محمود ایلگاز ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    به نظر من احمدی نژاد میاید وخوب هم میبرد
  • ایران ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    0 0
    زنده باد احمدی نژاد محروم دوست امریکاستیز ولایتمدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس