حزب‌الله از موشک‌های سنگین جدید خود استفاده کرد

حزب‌الله لبنان عملیات‌های جدیدی را علیه اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند و در جریان یکی از آن‌ها از موشک‌های سنگین جدید خود به نام «عماد مغنیه» استفاده کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۱۰ عصر امروز یکشنبه دوازدهم ماه مه ۲۰۲۴ یک جنگ‌افزار حامل تجهیزات جاسوسی به علاوه تجهیزات فنی دیگر در پادگان هونین موسوم به «رامیم» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند. این اقدام به انهدام این جنگ‌افزار و تجهیزات دیگر انجامید.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۲۵ عصر امروز یکشنبه دوازدهم ماه مه ۲۰۲۴ نظامیان دشمن اسرائیلی در اطراف موضع زبدین در مزارع اشغالی شبعا را با موشک‌های سنگین جدید «عماد مغنیه» هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

به این ترتیب بر اساس این بیانیه حزب‌الله لبنان در عملیات علیه نظامیان صهیونیست حاضر در موضع صهیونیستی «زبدین» از موشک‌های سنگین جدید خود به نام «عماد مغنیه» استفاده کرده است.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «شبعا» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

علاوه بر این اطراف شهرک «حلتا» واقع در جنوب لبنان نیز شاهد حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 1
    درود بر حزب الله حزب الله هم الغالبون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس