ائمه جماعات استان تهران با تقدیر از پاسخ دندان شکن نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملوانان آمریکایی، برای مبارزه در صفوف استراتژیک کشور اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در حاشیه همایش سراسری ائمه جماعات استان تهران که در حسینیه الزهرا برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از مواضع و اقدامات دشمن شکن نیروهای سپاه پاسداران تشکر به عمل آمد.

در بخش هایی از این تقدیرنامه که در این همایش قرائت شد، خطاب به سرلشگر عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشته شده است:

  " غیرت‎ورزی و شجاعت مرزبانان ‎نیروی دریایی در آب‎های نیلگون خلیج فارس، علاوه بر اینکه پاسخ دندان‎شکنی برای ماجراجویی دشمنان و آزمایش میزان آمادگی دفاعی کشور بود، پختگی، درایت و تسلط حوزه فرماندهی میدانی و قرارگاهی نیروهای مسلح را در مدیریت بحران و واکنش سریع به همگان نشان داد.

   زانو زدن نمایندگان ارتش آمریکا در برابر سربازان ایرانی و عذرخواهی زبونانه ایشان که بالافاصله پژواک آن از دستگاه دیپلماسی شیطان‎بزرگ رسماً شنیده شد، هرچند سمبل بلاهت در گیتی را برای چندمین بار از نفوذ به مرزهای جغرافیایی و سرزمینی نا امید نمود، در عین حال موجب خواهد شد، تلاش برای نفوذ عقیدتی و فرهنگی تشدید گردد که این تهدید خطرناک، به مراقبت جانانه سنگرداران جبهه فرهنگی انقلاب نیاز دارد.

    این لوح ، فراتر از تقدیرنامه ، در حقیقت عهدنامه‎ای است که به واسطه یادگار معزز دفاع مقدس، یاور و پشتیبان مدبر مساجد، سردار کاظمینی، قائم ‎مقام موفق قرارگاه ثارالله علیه‎السلام تقدیم می‎گردد تا مستحضر باشید که ائمه‎ محترم‎ جماعات مساجد با روحیه جهادی و انگیزه مضاعف، همچون ایام دفاع مقدس آمادگی دارند با سرانگشت اشاره فرمانده معظم کل قوا دامت ‎برکاته لباس رزم بر تن کرده و با بسیج جوانان ‎مشتاق ‎شهادت و سلحشور مسجدی، در عمق ‎مرزهای ‎استراتژیک‎ جبهه ‎‎مقاومت ‎برای‎ صیانت از حریم‎ قرآن‎‎ کریم ‎و حرم ‎اهل ‎بیت‎ عصمت‎‎  و طهارت علیهم‎السلام نقش‎آفرینی نمایند."

  
این لوح تقدیر توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری به سردار کاظمینی، قائم ‎مقام قرارگاه ثارالله علیه‎السلام، تقدیم شد.

سردار کاظمینی نیز در اظهاراتی ضمن تشکر از دست اندرکاران مساجد با اشاره به تاکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره تقویت مساجد، گفت: انقلاب اسلامی برای احیا مساجد صورت گرفت و ما باید همه چیزمان برای زنده کردن مساجد باشد. ما بدنبال این هستیم که مدیریت انقلابی مساجد را اداره کنند و این با همکاری بسیج و امام جماعت موثر است. از ائمه جماعات می خواهم که در تربیت نیروهای بسیج در پایگاه های مساجد تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ما باید بتوانیم شورای فرهنگی داشته باشیم که اهداف مان را پیگیری کنیم، ادامه داد: باید در مساجد را به روی جوانان باز کنیم و اگر این اتفاق بیفتد بهتر می توانیم اهداف خود را دنبال کنیم. این اهداف در تفاهم نامه هایی که بین سپاه و امور مساجد امضا شده ، بیان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس