مدیر کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: 10 روز برگزاری جشنواره فیلم فجر فرصتی را فراهم می کند تا با اجرای برنامه های مختلف، هنرمندان از نزدیک با نظرات مردم که مهمترین مخاطب فیلم آنها هستند ارتباط بهتر و نزدیکتری داشته باشند.

به گزارش مشرق، مجید مظفری گفت: هنرمندان در کاخ مردمی جشنواره این فرصت را دارند تا پس از اکران فیلم بتوانند در نشست و مراسمی به معرفی اثر خود پرداخته و به سوالات مردم از نزدیک پاسخ دهند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده تمام تلاش ما این است که تمامی فیلم ها و برنامه های جنبی کاخ مردمی این دوره از جشنواره بدون وقفه و سر وقت اکران و برگزار شود.

مظفری گفت: همچنین مصمم هستیم که مردم در محیطی آرام و با آرامش بتوانند فیلم های مورد علاقه خود را تماشا و با هنرمندان و عوامل فیلم ها نیز به گفت و گو بنشینند.

مدیر کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در ادامه از راه اندازی ماشین های «ون» مخصوص کاخ مردمی جشنواره برای تسهیل در عبور و مرور مردم خبر داد.

وی درباره در نظر گرفتن تسهیلات رفاهی برای مردم نیز، توضیح داد: با توجه به حجم جمعیت و کمبود محل پارک خودرو تدبیری اندیشیده شده است تا مردم حدود 150 متر مانده به محل برگزاری جشنواره (پردیس ملت) خودروی های خود را پارک و از «ون» در نظر گرفته شده برای تردد به محل برگزاری جشنواره استفاده کنند.

مظفری افزود: بهنگام برگزاری جشنواره مسیرهای رفت و برگشت با توجه به ازدحام جمعیت باعث ترافیک سنگین خواهد شد بنابراین همکاری مردم عزیز در نیاوردن خودروی شخصی به محل جشنواره منجر به سهولت تردد خودروها و در نتیجه رسیدن سر وقت برای تماشای فیلم را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، پردیس سینمایی ملت برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان کاخ مردمی انتخاب شده است و مردم می توانند با تهیه بلیت به همراه عوامل فیلم به تماشای فیلم ها بنشینند.

مجید مظفری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون طی حکمی از سوی محمد حیدری دبیر سی چهارمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مدیر کاخ مردمی جشنواره منصوب شد.

این جشنواره از 12 تا 22 بهمن ماه 94 برگزار می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس