رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: از مجموع 161 تن داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان قم تا این لحظه 70 داوطلب از این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شده اند.

به گزارش مشرق، احد جمالی رئیس ستاد انتخابات استان قم بیان داشت: احتمال برخی تغییرات در لیست اعلام شده هیات نظارت بر انتخابات استان قم تا آخر امروز وجود دارد و این در حالی است که از مجموع 161 داوطلب، نزدیک به 10 تن انصراف داده اند و مابقی ثبت نام کنندگان نیز عدم احراز یا رد صلاحیت شده اند.

وی افزود: قانون جای اعتراض را برای افراد گذاشته است و افرادی که نسبت به عدم احراز یا رد صلاحیت خود معترض هستند می توانند طی سه روز آینده اعتراض رسمی خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: با ظرفیت هایی که در قانون وجود دارد مشکلی در تایید صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراض افراد پیش نمی آید و این در حالی است که اکنون در مورد رد صلاحیت ها نمی توان اطهار نظر خاصی کرد.

جمالی در ادامه گفت: مرحله اول آموزش عوامل اجرایی انتخابات در قم برگزار شده است و در این استان 600 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده که در هر حوزه نزدیک به 12 تن عوامل اجرایی صندوق های اخذ رای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می باشند.

استان قم سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس