کد خبر 520829
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه ناپولی به خاطر درخشش ناپولی و صدرنشینی این تیم در سری A برای این تیم پیام فرستاد.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورتس نوشت: ناپولی در هفته نوزدهم کالچو در خانه فروسینونه جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد تا با توجه به شکست یک بر صفر اینتر در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد و به عنوان قهرمان نیم فصل انتخاب شود.

ناپولی از فصل 90-1989 به بعد که دیگو مارادونا را در ترکیب داشت، تاکنون نتوانسته بود که به عنوان قهرمان نیم فصل انتخاب شود اما در فصل جاری با درخشش گونسالو ایگواین آرژانتینی توانسته بازی های درخشانی را به نمایش بگذارد و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی شود.

مارادونا که اسطوره باشگاه ناپولی به شمار می آید، بعد از درخشش این تیم در فصل جاری برای بازیکنان این تیم یک پیام داشت. ال دیگو در این پیام گفت: زنده باد ناپولی و زنده باد بازیکنان این تیم. زمان قهرمانی شما فرا رسیده است. الان دیگر تنها از شما بالا بردن جام را می خواهم. نهایت تلاش‌تان را به کار بگیرید تا جام قهرمانی را کسب کنید.

او ادامه داد: وقتی خبر پیروزی پر گل شمار شنیدم، بسیار خوشحال شدم. مدت هاست منتظر چنین لحظه‌ای هستم. بسیار خوشحالم که چنین لحظاتی را تجربه می کنم. امیدوارم بازی های درخشان شما ادامه داشته باشد.

مارادونا در آغاز فصل به خاطر نتایج بدی که ناپولی با مائوریسیو ساری با دست آورده بود، به انتقاد از این مربی باتجربه پرداخت اما چندی بعد از او عذرخواهی و اعلام کرد درباره این مربی زود قضاوت کرده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس