اسطوره فوتبال برزیل در مقایسه میان مهاجم آرژانتینی بارسلونا و همتای پرتغالی او در رئال‌مادرید، کاپیتان آلبی‌سلسته را بازیکنی بهتر معرفی کرد.

اسطوره‌فوتبال جهان:مسی کامل‌تر از رونالدو است
به گزارش مشرق، رونالدو نازاریو، مهاجم پیشین تیم ملی برزیل که سابقه بازی برای هر دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا را دارد، لئو مسی را بازیکنی فرازمینی توصیف کرد و او را بازیکنی به مراتب کامل‌تر از کریستیانو رونالدو می‌داند.

رونالدو در توصیف مهاجم آرژانتینی بارسلونا اظهار داشت: مسی متعلق به این دنیا نیست. البته این موضوع درباره کریستیانو رونالدو هم صدق می‌کند، اما لئو بازیکنی به مراتب کامل‌تر است. مسی عالی است. من او را از هر بازیکن دیگری در دنیای فوتبال بیشتر دوست دارم. همه کارهایی که لئو انجام می‌دهد تماشایی هستند.

مهاجم پیشین میلان که با سایت لالیگا مصاحبه می‌کرد، ادامه داد: مسی نه تنها زیبا و خوب بازی می‌کند، بلکه بر روند بازی تیمش هم تأثیرمی‌گذارد.

رونالدو با وجود تمجید از رونالدو و مسی اعتراف کرد که آنها را بهترین بازیکنان تاریخ نمی‌داند. وی عنوان کرد: مسی و رونالدو بازیکنان خوبی هستند، اما واقعیت این است که پله و مارادونا از همه ما بازیکنانی به مراتب بهتر بودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    اسطوره اینه نه اون پله ی مافیا. اینهمه اعضای فیفا رو متهم کردن ولی اسمی از پله نبردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس