در فضای انتخابات ناظران، مجریان، کاندیداها و رای دهنگان هر کدام وظیفه جداگانه‌ای بر عهده دارند که در این بین وظیفه کسانی که ناظر بر روند انتخابات و بررسی شرایط صلاحیت کاندیداها هستند، سنگین‌تر است، چرا که این افراد باید حافظ امانت و حق الناس اعتماد و آراء مردمی باشند.

به گزارش مشرق، مردم ایران اسلامی در هر برهه زمانی ثابت کرده اند که همواره در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده و اجازه نداده و نخواهند داد که عده ای فتنه گر به شور و شعور آنها توهین و حماسه ملی شان را زیر سوال ببرد.

در هر دوره ای که انتخاباتی در کشور ایران برگزار شده است مردم با حضور و حماسه سازی وظیفه خود را نسبت آرمان های انقلاب ادا کرده اند و حتی بعد از فتنه 88 نیز که عده ای به دروغ بر چسب تقلب به آن انتخابات حماسی زدند، نشان دادند که اجازه نمی دهند تا برخی افراد سیاست های پلید خود را ، پیاده نمایند و به حیثیت سیاسی شان توهین کنند.

انتخابات یکی بزرگترین جایگاه هایی است که همواره سرنوشت و آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران را مشخص می نماید و حساسیت و دقت در هر دوره انتخابات ، از لازمه های برگزاری آن در جامعه است .
در فضای انتخابات ناظران ، مجریان ، کاندیدا و رای دهنگان هر کدام وظیفه جداگانه ای بر عهده دارند که در این بین وظیفه کسانی که ناظر بر روند انتخابات و بررسی شرایط صلاحیت کاندیداها هستند  سنگین تر است، چرا که این افراد باید حافظ امانت و حق الناس اعتماد و  آراء مردمی باشند.
در وضعیت کنونی جهان و منطقه متاسفانه عده ای در آن طرف مرز ها به دنبال استحاله سیاسی ایران از درون ساختار حاکمیت و تغییر چهره سیاسی سیاستمداران ایران به افرادی متمایل به خودشان هستند افرادی که دل در گرو ارزش های نظام جهانی و سردمداران آن دارند و به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستند.

شورای محترم نگهبان با توجه به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در این دوره وظیفه سنگین تری را بر عهده دارد که اولا افرادی که صلاحیت لازم برای ورود به این انتخابات به عنوان کاندیدا را دارند، حقی از ایشان ضایع نشود و ثانیا افرادی که صلاحیت لازم برای جایگاه کاندیداتوری و نمایندگی مردم را ندارند تحت بازی رسانه ها و فشار های سیاسی احزاب و جناح ها و شخصیت ها مورد تایید این شورا قرار نگیرند و عده ای که بازی سیاست را خوب یاد گرفته اند به انتخابات آمده و فضای انتخابات را مسموم نمایند.

اکنون که به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم عده ای همچنان خواب فتنه گری و بازی های کثیف سیاسی را می بینند و نقشه های شومی را در سر می پرورانند.
همانطور که مردم ایران همواره ثابت کرده اند تا پای جان برای رشد و پیشرفت این کشور خواهند ایستاد اکنون نوبت آن است که شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به دقت و عدالت ورود پیدا کرده و مقتدرانه در برابرافراد مخل امنیت و عناصر فتنه که می خواهند حق الناس را پایمال کنند ، بایستد و نگذارد تا این افراد بار دیگر آراء مردم را زیر سوال برده و نظام را با تهمت های واهی خدشه دار کند ؛ چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رگ غیرت این مردم است که به خاطر اقتدار و عزت آن ، خون های شهیدان بسیاری ریخته شد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از شورای نگهبان انتظار دارد که با در نظر گرفتن حق الناس ، به دور از مصلحت اندیشی کسانی را که منتسب به فتنه گران و سران فتنه هستند ، رد صلاحیت کرده و همانند روند انتخابات مجلس شورای اسلامی ،حتی در پروسه انتخابات مجلس خبرگان نیز این حساسیت را داشته باشد و بین تمامی شرکت کنندگان با عدالت برخورد نماید تا انشالله شاهد انتخاباتی پرشور و سالم و حماسی در 7 اسفند 1394 باشیم.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
15 دی 1394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مردم خود بهترین رد صلاحیت کننده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس