کد خبر 516138
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین شمار شهروندان فلسطینی بازداشت شده در زندان‌ها، بازداشتگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به‌گزارش مشرق و به‌نقل از القدس العربی، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که تعداد بازداشت‌شدگان فلسطینی در زندان‌ها، بازداشتگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی تا پایان سال 2015 میلادی به 7 هزار نفر رسیده است.

نیمی از بازداشت‌شدگان کودک و کم سن و سال هستند

این کمیته که وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین است امروز در بیانیه ای اعلام کرد که در سال 2015 میلادی 6830 مورد بازداشت شهروندان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی رخ داد که نیمی از آنها کودکان و افراد کم سن و سال هستند.

در این بیانیه آمده است که ما در حالی با سال 2015 خداحافظی کردیم که حدود 7 هزار زندانی مرد و زن در 23 زندان، بازداشتگاه و مرکز نگهداری اسرائیل به سر می برند.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که سال 2015 شاهد افزایش شکنجه شهروندان فلسطینی در خلال بازداشت‌شان از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی و بازجویی از سوی دستگاه‌های امنیتی بودیم.

بازداشت 120 فلسطینی به دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

بر اساس این بیانیه حدود 540 شهروند فلسطینی بدون محاکمه در بازداشت هستند و از سوی دیگر اسرائیل حدود 120 شهروند را به‌دلیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بازداشت کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس