کد خبر 515893
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در جریان سفر به عربستان با پادشاه این کشور دیدار و با او درباره اوضاع اراضی فلسطین گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از «النشره»، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، امروز ــ چهارشنبه ــ در سفری چندساعته وارد عربستان شد و با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور دیدار کرد.

محمود عباس در ابتدای این دیدار، از مواضع شاه سعودی درقبال مسئله فلسطین و مردم فلسطین تقدیر کرد.

ملک سلمان نیز بر مواضع ثابت عربستان سعودی درقبال مسئله فلسطین و حق قانونی ملت فلسطین برای تشکیل دولتی مستقل به‌پایتختی قدس شریف، تأکید کرد.

از آغاز انتفاضه سوم فلسطین که در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مقدسات مسلمانان به وقوع پیوسته است، تاکنون 140 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 15 هزار فلسطینی هم در جریان درگیری‌ها با نظامیان صهیونیستی زخمی یا در اثر استنشاق گازهای اشک آور مسموم، شده‌اند.

پادشاه عربستان تاکنون واکنشی قابل توجه به این جنایات رژیم صهیونیستی نشان نداده و یا اظهاراتی در حمایت از انتفاضه ملت فلسطین مطرح نکرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    اين كه قرارداد بياد ايران !
  • تک تیرانداز ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    جمعه کفتارها جمعه این از ملک سلمان اون از محمود عباس واز همه مهمتر لاشخور اردوغان نامرد
  • محسن از اصفهان ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    جالبه! عربستان در تمام مراحل از رژیم صهیونیستی دفاع می کنه و به فلسطینیها از پشت خنجر می زنه، در عوض ایران همیشه و هم جا مدافع فلسطینیان با هر گرایش مذهبی و دینی بوده و هست. آن وقت این دار و دسته ی دولت خودگردان و در بعضی مواقع حتی نیروهای حماس برای عربستان چاپلوسی می کنند و به ایران توهین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس