برخی منابع امنیتی رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که یکی از گروه ها در منطقه جولان عملیات استراتژیک در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی انجام دهد.

 به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از برخی منابع امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت که فرماندهان منطقه شمالی این احتمال را می دهند که یک گروه در ارتفاعات جولان اشغالی سوریه دست به یک عملیات استراتژیک در مرز فلسطین اشغالی بزند.

«گیلی کوهن» نویسنده روزنامه هاآرتص به نقل از این منابع امنیتی نوشت که احتمال این وجود دارد چنین عملیاتی در آینده نزدیک انجام شود.

برخی منابع در ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفتند که به عقیده آنها اجرای چندین عملیات داعش در سطح جهان طی هفته های اخیر به خصوص در فرانسه، آمریکا و سینا چه بسا نشان دهنده تغییرات استراتژیک در نوع فعالیت های این گروه و به اصطلاح «جهاد جهانی» باشد که بیشتر بر حمله به اهداف غربی متمرکز است.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که انتشار چنین اظهاراتی در رسانه های رژیم صهیونیستی بیانگر تلاش آنها برای ارتباط دادن عملیات احتمالی در جولان به فعالیت های داعش و در واقع گمراه سازی افکار عمومی جهت اجرای عملیات علیه مقاومت به بهانه حملات علیه داعش و جبهه النصره و غیره است.

برخی منابع ارتش رژیم اشغالگر نیز اشاره کردند که به عنوان مثال گذرگاه القنیطره یک نقطه ضعف احتمالی است که می تواند هدفی برای اجرای چنین عملیاتی باشد.

به گفته این منابع، با تحلیل شیوه های عملکرد جبهه النصره و لشگر شهدای یرموک، ارتش اسرائیل به این نتیجه می رسد که احتمال اجرای عملیات استراتژیک وجود دارد و ممکن است این عملیات شامل بمباران ضد زره و بمب ها و مین هایی باشد که قبلا کار گذاشته شده اند یا شلیک موشک باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    ان شاالله سنحرر القدس معا، فیا امت واحده اعتصموا بحبل الله...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس