وزیر آموزش‌وپرورش درباره ممنوع الخروج شدن معلمان ایرانی در امارات گفت:‌این موضوع را پیگیری کردم که مشخص شد علت آن عدم هماهنگی فرودگاه امارات با پلیس امارات بوده است ، مشکل رفع شد و پرواز این معلم انجام شد.

 به گزارش مشرق، علی اصغر فانی در حاشیه گردهمایی معاونان پرورشی آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال تکمیل ظرفیت هستیم و هدف این است که ظرفیت 5 هزار نفری استخدام محقق شود. از آنجایی که این موضوع باید بین آموزش و پرورش، سازمان مدیریت و سازمان سنجش هماهنگ شود، نمی‌توانیم تاریخ دقیق اعلام نتایج را بگوییم.

وی درخصوص تأخیر در برگزاری دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان گفت: به علت این وقفه،‌دوره آموزشی تا تابستان سال آینده ادامه می‌یابد.

فانی درباره طرح شهاب  عنوان کرد: رویکرد آموزش و پرورش درخصوص استعدادهای برتر رویکرد تلفیقی است یعنی دانش‌آموزان در مدارس عادی در کنار سایر دانش‌آموزان استعدادسنجی شوند و تلاش می‌کنیم با برنامه‌های خاصی در داخل مدرسه نسبت به رشد استعدادهای آنها اقدام کنیم که این برنامه تحت عنوان طرح شهاب شناخته می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته این کار با گستردگی بیشتری نسبت به قبل آغاز شد و در هر استان، یک منطقه آموزشی انتخاب شد و دانش‌آموزان کلاس چهارم آن تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند. امسال 382 هزار دانش‌آموز پایه چهارم و پنجم ابتدایی تحت پوشش طرح شهاب قرار دارند.

فانی درباره سیاست آموزش و پرورش در قبال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: وظیفه آموزش و پرورش و رسالت اصلی‌اش تشویق مردم، دانش‌آموزان و خانواده آنها به حضور پرشور در انتخابات اسفندماه است بدون آنکه جانبداری از جناح خاصی  شود. هرآنکس که انتخاب می‌شود مورد احترام ما و جامعه است و پیش از هرچیزی حضور حداکثری مردم در انتخابات برای ما اهمیت دارد.

وی درباره ممنوع الخروج شدن معلمان ایرانی در امارات عنوان کرد:‌ این موضوع را پیگیری کردم و علت عدم هماهنگی میان فرودگاه امارات با پلیس امارات بوده است که رفع شده و این معلم امروز پروازش را انجام خواهد داد و بازداشتی در کار نبوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس