کد خبر 507461
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان، گفت: وضعیت ترافیک در محورهای استان در حال حاضر به صورت نیمه‌سنگین است.

 به گزارش مشرق، جعفر محمدنژاد فرمانده پلیس‌راه مازندران، درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک محدوده شیرگاه و پل‌سفید محور سوادکوه به صورت نیمه‌سنگین و روان است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در محدوده نارنجستان، تونل شماره یک و گزنک محور هراز به صورت سنگین است، افزود: وضعیت ترافیک در محدوده مرزن‌آباد محور کندوان به صورت نیمه‌سنگین است.

محمدنژاد با اشاره به انبوه برف در حاشیه جاده‌های مازندران، اظهار کرد: همچنین سطح جاده‌های استان صاف و خشک است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای سهولت تردد در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز شنبه 21 آذرماه در تمام بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

محمدنژاد اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه اعلام شده است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش روز چهارشنبه 18 تا ساعت 24 روز شنبه 21 آذرماه از محور هراز ممنوع اعلام شد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13:30 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است، افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 21 آذر از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء)، به صورت یک‌طرفه است.

وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز شنبه 21 آذرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای استان با توجه به لغزنده بودن، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس