کد خبر 487642
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی به توانایی‌های ژوزه مورینیو ایمان دارد و معتقد است به روزهای اوج بازمی‌گردند.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورت، نتایج بد چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث نشده تا فرانک لمپارد اعتماد خود را به مورینیو از دست دهد.

لمپارد 37 ساله که توانسته 211 گل برای چلسی به ثمر برساند، در مورد شرایط اخیر آبی‌ها گفت: مورینیو همواره پیروز است و کارنامه او به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. این افت محسوس چلسی باعث شده تا مورینیو احساس شرم و ناراحتی کند اما هیچ شکی ندارم او می‌تواند چلسی را نجات دهد و به روزهای اوج برگرداند.

لمپارد ادامه داد: افت چلسی، گذراست و اطمینان دارم این تیم دوباره سر و سامان می‌گیرد. هیچ‌کس انتظار نداشت شاگردان مورینیو تا این اندازه ضعیف ظاهر شوند اما آنها دوباره برمی‌گردند و به همان تیم قوی سابق تبدیل می‌شوند. چلسی بازیکنان شایسته زیادی در اختیار دارد. قبول دارم با شرایطی که به وجود آمده، بسیار سخت است چلسی بتواند قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد اما اطمینان دارم در جایگاهی که شایسته این تیم است، قرار می‌گیرد. بزرگان چلسی از شرایط ایده‌آل‌شان خارج شده‌اند و همین مساله باعث افت محسوس آنها شده است.

لمپارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی به شمار می‌آید. او سه قهرمانی در لیگ جزیره و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم لندنی به دست آورده است و بهترین گلزن تاریخ آبی‌هاست.

در طی مراسمی که در لندن برگزار شد، مدال افتخار بریتانیا به لمپارد داده شد. او در این‌باره هم گفت: افتخارات من با چلسی باعث شد تا به این مدال ارزشمند دست پیدا کنم. بسیار خوشحالم و به چنین روزی افتخار می‌کنم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس