دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در این انتخابات تابع نظرات جامعتین هستیم و انتخابات مجلس با عزم اصولگرایان در مسیر و روند همگرایی قرار دارد.

به گزارش مشرق، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در یازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران در حال برگزار است، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و نهاد خبرگان رهبری در 8 سال آینده از رکن رکین ولایت فقیه در نظام مقدس اسلامی صیانیت می‌کند؛ لذا اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

محمد نبی حبیبی

وی بابیان اینکه ما در این انتخابات تابع نظر جامعتین هستیم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با عزم اصولگرایان در مسیر و روند همگرایی قرار دارد و موتلفه اسلامی در این مسیر از هرگونه هزینه مادی و معنوی دریغ ندارد تا ان‌شاءالله مجلس کارآمد و ولایی تشکیل شود و ما در این باره از راهبرد یک‌صدا و یک فهرست پیروی می‌کنیم. 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد ارتباط با دولت یادآور شد: بنای حزب موتلفه اسلامی در پشتیبانی اصولی از دولت بوده و هست و تعریف ما از پشتیبانی اصولی این است که برای موفقیت دولت، راه حل مشکلات و پیشنهاد کمک ارائه دهیم و اگر کمک خواستند، دریغ نکنیم، تعامل با دولت تاکنون یک‌طرفه بوده و دولت، پاسخ به ما را تاکنون به مصلحت ندانسته است. 

حبیبی با اشاره به موضوع برجام خاطرنشان کرد: برجام یک متن و یک فرامتن دارد که آمریکایی‌ها در هر دو خود را مفسر انحصاری می‌دانند و باید به این تفسیر یک طرفه پایان داد نتیجه دو سال گفت‌وگو باید لغو تحریم‌ها باشد. ما کفه منفی برجام را سنگین‌تر از کفه مثبت آن تلقی می‌کنیم. باید مسیر نفوذ آمریکا و راه سوم استفاده از برجام و غیر آن را در این لحظات تاریخی با بصیرت و هوشیاری بست. 

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    احسنت خیلی خوبه / منم هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس