کد خبر 480201
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران برای ادامه همکاری با ایران پیشنهاد تیم روسیه‌ای را رد کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 به مقام سوم و مدال برنز دست یافت تا نتواند به صورت مستقیم سهمیه المپیک را کسب کند.

پس از پایان جام ملت‌های آسیا و در حالی که حدود 10 روز از این رقابت‌ها می‌گذرد بسیاری از اهالی بسکتبال منتظر تشکیل جلسه برای بررسی نتایج تیم ملی و ادامه یا عدم همکاری با سرمربی آلمانی تیم ملی هستند و این در حالی است که محمود مشحون که در آمریکا بستری بود، هنوز به ایران بازنگشته است.

مهران سررشته، سرپرست تیم ملی بسکتبال در این خصوص به فارس گفت: منتظر بازگشت محمود مشحون، رئیس فدراسیون هستیم تا جلسه‌ای برای بررسی عملکرد تیم ملی و همچنین ادامه همکاری با بائرمن سرمربی آلمانی برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه بائرمن چه زمانی به ایران باز می‌گردد، گفت: او در حال حاضر در آلمان است و در پیامی که به من داده بود، اعلام کرد دوست دارم با تیم ملی ایران ادامه دهم و به همین دلیل پیشنهاد یک تیم روسیه‌ای را رد کردم. من هم به او اعلام کردم باید جلسه بگذاریم تا وضعیت مشخص شود.

درک بائرمن که قرارداد سه ماهه‌ای را تا پایان جام ملت‌های آسیا منعقد کرده بود، با اتمام قراردادش منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون بسکتبال است.

تیم ملی بسکتبال باید سال آینده در مسابقات بین قاره‌ای برای حضور در المپیک تلاش کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس