کد خبر 479879
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از علاقه‌اش برای بازی زیر نظر سرمربی کنونی بایرن مونیخ گفت.

به گزارش مشرق، در حالی که در این تابستان مانوئل پیگرینی، قرارداد خود را با منچسترسیتی برای یک فصل دیگر و تا پایان ماه ژوئن سال 2017 تمدید کرد، همچنان شایعاتی مطرح می‌شود که اگر سرمربی شیلیایی صدرنشین فعلی لیگ برتر نتواند این فصل جامی را برای من‌سیتی به ارمغان بیاورد، از این تیم کنار گذاشته خواهد شد. برخی حتی پا را فراتر گذاشته و گفته‌اند پپ گواردیولا با منچسترسیتی به توافق ضمنی رسیده است و در تابستان آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

سرخیو آگوئرو که در جریان شکست 2 بر صفر خانگی تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اکوادور در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی درجه دو شد و به مدت یک ماه از میادین به دور خواهد بود، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: دوست دارم در آینده زیرنظر پپ گواردیولا بازی کنم، چون او مربی بزرگی است. حالا هم از اینکه زیرنظر مانوئل پیگرینی بازی می‌کنم، خیلی خوشحالم.

مهاجم 27 ساله منچسترسیتی که چهار سال دیگر با این تیم انگلیسی قرارداد دارد، به دلیل مصدومیت دربی منچستر را که قرار است در تاریخ 25 اکتبر 2015 (3 آبان) در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود، از دست خواهد داد.

آگوئرو همچنین در دیدارهای منچسترسیتی مقابل تیم‌های بورنموث، سویا (رفت و برگشت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا)، نوریچ‌سیتی، کریستال‌پالاس و استون‌ویلا غایب خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس