کد خبر 472278
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

به گزارش مشرق، آخرین نتیجه رقابت سجاد افشاریان و مهران غفوریان را رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود منتسر کرد.

عکس/ آخرین نتیجه رقابت افشاریان و غفوریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    جالبه بعضیا فکر میکنند فقط خودشون میفهمن و بقیه مردم هم باید هم نظر با اونا باشن منظورم اونان که به انتخاب مردم توهین کردن تو همون پست! من بشخصه اجرای بی تکلف و خاکی مهران غفوریان رو ترجیح میدم ... اون آقایونم نظرشون محترم ولی افسوس که این آقایون که دوز روشنفکریشون زیادی زده بالا گاهی یادشون میره به رای و نظر بقیه هم احترام بذارن
  • شایان ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    با نظر اونی که گفته بود اجرای سجاد فنی بود کاملأ موافقم. اجرای سجاد کاملأ مطابق با استاندارد های استند آپ بود. اگر یادتون باشه خودشم تو اجرای اولش گفته بود که در مراحل بعد گونه های مختلف استند آپ رو اجرا میکنه. ایشون سرپرست نویسندگان خندوانه هست و مسلمأ با اصول و استاندارد های استند آپ آشنایی داره. دیدیم که تو اجرا حتی یک لحظه هم نه توپوق داشت نه مکث کرد و نه چیزی یادش رفت. اجرای سجاد از نظر فیزیکی فوق العاده بود. از نظر محتوا هم عالی بود اما مشکلش این بود که خیلی تخصصی بود و اون طنز و انتقادی که باید در یک استند آپ استاندارد باشه در اجرای ایشون بسیار عمیق و ریشه ای بود. معلومه که عامه ی مردم چون آشنایی با استند آپ واقعی ندارن پس خوششون نمیاد. خاطره تعریف کردن یه بخش وجزیی از استند آپه ولی متأسفانه اکثرأ در خندوانه خاطره تعریف میکنن. اگر اجراهای آقای کربلایی زاده در خندوانه رو پیگیری کرده باشید دیدید که ایشون هیچ وقت خاطره تعریف نمیکنه و همیشه نقد رفتار های اجتماعی با زبان طنز داره.
  • مجید ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    آخه دوستان عزیز ،اصلأ هدف از اجرای استند آپ کمدی چیه؟اینه که مردم خوششون بیاد و خنده برلباشون جاری بشه درسته؟ اون استند آپی که عامه مردم متوجه نشن بدرد هموم خواص میخوره. چهارتا پر مدعا ادعای خاص بودن و فهم بالا میکن و در ک و شعورعامه مردم را زیر سوال میبرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس