کد خبر 472160
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

ساکنان صنعا پایتخت یمن یکی از هولناک ترین شبها را به علت حملات هوایی گسترده جنگنده های سعودی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، در بیست حمله هوایی به صنعا مناطق جبل النقم ، الشرطه العسکریه، پادگان خشم البکری، نجده و نهدین بمباران شد.

احمد سنان شهروند یمنی می گوید: صنعا دیشب شاهد حملات شدید هوایی بود که شادی عید قربان را به ترس و وحشت تبدیل کرد. عید قربان امسال در یمن هیچ رنگ و بویی ندارد.

محسن صالح دیگر شهروند یمنی گفت: ما صدای انفجارهای مهیبی را شنیدیم که باعث وحشت کودکان و زنان شد. البته توکل و امید ما به خداست و هرگز به خود وحشت راه نخواهیم داد.

کمیته های مردمی و ارتش یمن در اطراف ساختمان های مهم و بعضی مساجد صنعا تدابیر امنیتی را تشدید کردند. به ویژه که دیروز انفجارهایی در مسجد بلیبی در صنعا رخ داد که در آن حدود بیست و دو نفر شهید شدند.

علی الوظی یکی از سران کمیته های مردمی گفت: ما در آماده باش کامل هستیم تا از وقوع چنین جنایت هایی جلوگیری کنیم. ما با توطئه بسیار خطرناکی روبه رویم و در کمین توطئه گران قرار داریم .

در صحنه میدانی هم درگیریها در استان مارب در مناطق الدشوش و الدفاع روي داد. درگیریها در استان تعز هم ادامه دارد که غیرنظامیان در وضعیت بسیار بدی بسر می برند. اما در مناطق مرزی یمن با عربستان، کمیته های مردمی و ارتش یمن پایگاه الخطیره را در استان جیزان گلوله باران کردند.

سعودیها با ریختن بمب بر سر مردم و انفجارهای تروریستی، عیدی یمنی ها در روز و شب عید قربان دادند و شادی شان را به عزا تبدیل کردند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس