کد خبر 471947
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

رسانه های سعودی با انتشار تصاویری مدعی شدند که "سرلشگر عبدربه منصور هادی" دیکتاتور فراری یمن صبح امروز نماز عید فطر را در شهر عدن در جنوب این کشور خوانده است.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های سعودی با انتشار تصاویری مدعی شدند که "سرلشگر عبدربه منصور هادی" دیکتاتور فراری یمن صبح امروز نماز عید فطر را در شهر عدن در جنوب این کشور خوانده است. اما با بررسی تصاویر منتشره، علائمی که حاکی از حضور وی در عدن و اقامه نماز در این شهر باشد مشخص نمی باشد.

دیکتاتور فراری یمن نماز عید خواند+تصاویر

لازم به ذکر است که دو روز پیش رسانه های سعودی از ورود منصور هادی در عدن خبر داده و در تصاویر منتشر شده نیز وی در حالی که از یک فروند هواپیمای دولتی سعودی در حال پیاده شدن بود نمایش داده شد. این نخستین بار از زمان فرار هادی به عربستان سعودی است که وی به یمن باز می گردد.

دیکتاتور فراری یمن نماز عید خواند+تصاویر

یک منبع دولتی در مصاحبه با رویترز گفت هادی عید قربان را در عدن خواهد ماند و سپس عازم نیویورک خواهد شد تا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند. خالد بحاح نخست وزیر یمن و هفت وزیر هفته گذشته پس از شش ماه فراری بودن به عدن بازگشتند. هادی در بیانیه ای که خبرگزاری رسمی یمن آن را منتشر کرده است اعلام کرد: به زودی پس از آزاد سازی همه شهرها و استان ها از دست شبه نظامیان، به صنعا پایتخت یمن بازخواهم گشت.

دیکتاتور فراری یمن نماز عید خواند+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    مزدور آل سعود همون نماز بزنه تو کمرت نابودت کنه
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    خاک بر سر کسانی که اطراف این قاتل ملعون و مزدور هستند. بکشید این ملعون کثیف و خائن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس