کد خبر 470930
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد، تونی اولیویرا تا پایان فصل به همکاری خود با این تیم ادامه دهد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده در خصوص وضعیت خودش و اینکه در چند بازی اخیر با درد پا بازی کرده است، گفت: من از ناحیه کشاله مصدوم شدم، ولی چون شرایط تیم حساس بود، سعی کردم زودتر از موعد مقرر بازی کنم. این موضوع باعث شده که کمی درد داشته باشم، ولی بعد از تعطیلات لیگ فیزیوتراپی و آب درمانی خواهم کرد تا درد پایم به طور کامل برطرف شود.

وی در ادامه راجع به پیروزی تیمش در جام حذفی و شرایط تراکتورسازان در آستانه دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار داریم و فکر می‌کنم نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم. مقابل پرسپولیس هم در خانه بازی می‌کنیم و هیچ هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به شرایط نامناسب تیم پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و ما مطمئناً کار آسانی درپیش نخواهیم داشت. ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و فقط دنبال برد هستیم.

خلیل‌زاده در مورد کار کردن با تونی اولیویرا و عملکرد این مربی در تراکتورسازی که با انتقاد برخی مواجه شده است، گفت: معمولاً دوست ندارم از مربی تیمم تعریف کنم یا در موردش حرف بزنم. من واقعاً تونی را دوست دارم و وقتی صبا را بردیم، اول برای تونی خوشحال شدم. من امیدوارم که تا آخر فصل با این مربی ادامه بدهیم. او از لحاظ فنی و شخصیتی یک مربی خوب است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس