کد خبر 470901
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

تیم منتخب هفته پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال از سوی سرمربیان و آنالیزورهای تیم‌ها انتخاب شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر یک نفت تهران را در بازی عقب افتاده هفته پنجم لیگ برتر شکست دهد تا پرونده این هفته بسته شود. به‌دلیل اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود، خبرگزاری تسنیم اعلام تیم منتخب هفته پنجم را به پس از این دیدار موکول کرد.هفته ششم نیز برگزار شده اما نفت تهران به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی عقب افتاده را باید با تیم استقلال اهواز برگزار کند. از آنجایی که زمان این بازی هنوز اعلام نشده خبرگزاری تسنیم تیم منتخب این هفته را هم معرفی می‌کند.

توضیح ضروری اینکه در نظر داریم در پایان هر هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نظرخواهی از مربیان و آنالیز تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی کنیم. با توجه به اینکه زمان بازی عقب افتاده هفته ششم مشخص نیست، منتخب هفته پنجم و ششم بدون احتساب بازی نفت تهران - استقلال اهواز نظرخواهی شده است.

روش کار به این صورت است که مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیمشان را به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی می‌کنند و به آنها از یک تا 10 نمره می‌دهند. نمره 10 بهترین نمره است و هر چه نمره بیشتر باشد، یعنی عملکرد بهتر بوده است. با توجه به اینکه 11 نفر باید در تیم منتخب قرار بگیرند، نفراتی به این تیم راه می‌یابند که نمرات بیشتری گرفته باشند.

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر:

دروازه‌بان: محسن فروزان از سیاه‌جامگان (8)

مدافعان: میلاد فخرالدینی از استقلال (8)، موسی کولی‌بالی از استقلال خوزستان (9)، محمد طیبی از استقلال خوزستان(9)، طالب ریکانی از استقلال اهواز (8.5)

هافبک‌ها: مهدی کیانی از گسترش فولاد (9)، میثم نقی‌زاده از گسترش فولاد (8.5)، مازیار زارع از ملوان انزلی (8)، احسان حاج‌صفی از سپاهان (10)

مهاجمان:  مهدی طارمی از پرسپولیس (9) و محمد قاضی از صبای قم (9)

تیم منتخب هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری از تراکتورسازی تبریز (8)

مدافعان: سید میثم حسینی از سیاه‌جامگان (8)، شجاع خلیل‌زاده از تراکتورسازی تبریز (8)، مهرداد قنبری از ذوب‌آهن (10)

هافبک‌ها: حسین بادامکی از پدیده خراسان (8)، روزبه چشمی از استقلال(9)، علی کریمی از سپاهان (9)، مهدی ترابی از سایپا (8)

مهاجمان: رضا عنایتی از سیاه‌جامگان (8)، آرش افشین (8)، فرشاد جان‌فزا از استقلال خوزستان(8)
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس