کد خبر 469755
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

مربی تیم فوتبال راه‌آهن از برکناری سرمربی این تیم شوکه نشده است.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص اخراج ناگهانی فرهاد کاظمی از سرمربیگری تیم راه‌آهن، اظهار داشت: دلیل اخراج کاظمی را واقعاً نمی‌دانم و تا زمانی که این قضیه برای من روشن نشده باشد در خصوص آن اظهارنظری نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اخراج کاظمی توسط مدیرعامل راه‌آهن شوک سنگینی را به آنها وارد کرد یا نه؟، گفت: نه، از اخراج کاظمی شوکه نشدیم، به این جهت که مربیگری شغلی است که هر لحظه باید منتظر اتفاقات تازه باشید. زمانی مربی نمی‌تواند در باشگاهی کار کند و زمانی هم باشگاه تمایل ندارد با مربی به همکاری ادامه دهد. به هر حال اتفاقی است که رخ داده و انصافاً هم دلیل آن را نمی‌دانم.

مربی راه‌آهن درباره اینکه تکلیف تمرینات این تیم چه خواهد شد، تصریح کرد: در این مورد منتظر تماس کاظمی هستیم. او دیشب (شنبه شب) به ما گفت در تمرین عصر امروز تیم شرکت کنیم، اما امروز شنیدم باشگاه تمرین تیم را تعطیل کرده است. به هر حال من منتظر تماس کاظمی هستم تا ببینم تکلیف چیست.

کرمانی‌مقدم در واکنش به اینکه گفته می‌شود دلیل اخراج کاظمی مسائل غیرفنی بوده است، عنوان کرد: همان‌طور که گفتم دلیل اخراج کاظمی را نمی‌دانم. آنچه مشخص است تیم نتایج نسبتاً خوبی را در لیگ کسب کرده و در جام حذفی هم به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌ایم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس