کد خبر 469556
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی همچنان ادامه دارد و از همین‌رو فردا (دوشنبه) گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی‌اش باید از ذوب‌آهن پذیرایی کند.

مصاف دو تیم لیگ برتری در تبریز مسلماً جذاب و دیدنی خواهد بود، دیداری که بین دو تیم هم‌خانواده برگزار می‌شود، یکی از جنس فولاد و دیگری از جنس آهن. دو تیمی که هر دوی آنها تجربه حضور در فینال جام حذفی را در کارنامه دارند و مسلماً برای این فصل هم به دنبال تکرار آن خواهند بود. البته حضور گسترش فولاد در فینال جام حذفی مربوط به زمانی است که در لیگ دسته اول حضور داشت و در فینال بازی را به پرسپولیس واگذار کرد تا در حسرت قهرمانی بماند. البته گسترش فولاد چیز با ارزش‌تری را در آن فینال کسب کرد و آن هم معرفی شدنش به فوتبال ایران بود.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا گسترشی‌ها می‌توانند مانند گذشته در جام حذفی به موفقیت برسند و مثل همان موقع که شگفتی‌ساز شدند این بار تیم قدرتمند ذوب‌آهن را با شگفتی حذف کنند یا نه. حذف ذوب‌آهن از آنجایی شگفتی محسوب می‌شود که این تیم این روزها در فوتبال ایران به یک قدرت تبدیل شده و تمام حریفان روی یحیی گل‌محمدی و تیمش حساب ویژه‌ای بازی می‌کنند. تیمی که فصل گذشته با این مربی جوان توانست به قهرمانی جام حذفی برسد و اکنون به فکر دفاع از این قهرمانی است. این شرایط است که می‌تواند دیدار گسترش‌فولاد و ذوب‌آهن را جذاب کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس