کد خبر 463904
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۲

ماریو بالوتلی همچنان حاشیه سازی های خود را ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، بالوتلی که یک فصل بسیار ناموفق را با لیورپول پشت سر گذاشت، به تازگی به صورت قرضی از این باشگاه جدا شده و به میلان برگشته است.

جالب اینجاست که به دلیل رفتار های عجیب و غریب بالوتلی هیچ باشگاهی خواهان جذب او نبود. اما میهایلویچ مربی تیم میلان یک فرصت دیگربه سوپر ماریو داد و او را به خدمت گرفت.

بالوتلی در مراسم معارفه خود قول داده بود که رفتا رهای قبل خود را کنار بگذارد و دیگر حاشیه سازی نکند. اما همانطور که معلوم بود انجام این کار برای او خیلی سخت به نظر می رسید. بالوتلی در جدید ترین مصاحبه خود به باشگاه رئال مادرید و طرفدارانش توهین کرده است.

او درباره رقابت همیشگی بارسا و رئال گفته است : « بارسلونا دو زمین برای بازی دارد. نیو کمپ و سانتیاگو برنابئو. این تیم در نیوکمپ مسابقه می دهد و در برنابئو تمرین می کند! » این مصاحبه در نوع خود خیلی جالب به نظر می رسد. چرا که بالوتلی هیچ تعلقی به بارسا ندارد و عجیب است که چرا یک دفعه چنین واکنشی نسبت به پر افتخار ترین باشگاه جهان نشان داده است؟ نکته قابل توجه اینجاست، آخرین نفری که قبل از بالوتلی به رئالی ها توهین کرد به عاقبت بدی دچار شد.

جرارد پیکه بازیکنی است که بعد از قهرمانی بارسا در سوپر جام اروپا واژه « لعنتی ها » را به رئالی ها نسبت داد و هنوز هم که هنوز است چوب آن توهین را می خورد. مدافع بارسا در چند بازی اخیر تیم ملی اسپانیا به شدت از سوی طرفداران این تیم به دلیل ایجاد اختلاف دوباره بین کاتالونیا و مادرید هو شده است.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    دیگه این سطح شعورش رو نشون میده
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    دم بالوتلی گرم ، متاسفانه حرف حقیقت همیشه تلخه !
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    لعنتی ها ای کاش میگفت لعنتی ها!!به نظرم لعنتی ها خیلی خیلی بهتره از اون جمله ای که به کار برد!! این یارو هم توسط باشگاه میلان ادب میشه!! یک ذره شعور داشت تو سن 25 سالگی از سطح اول فوتبال ایتالیا نمیرسید به تمرین با تیم دوم لیورپول!!
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    راست میگه خییییییییلی حال کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس