کد خبر 456581
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

رشد فزاینده آمارهای مربوط به قتل و کشتار در بالتیمور آمریکا در شرایطی است که موارد قتل در این شهر از نیویورک نیز پیشی گرفته و بالتیمور در حال تبدیل به پایتخت قتل در آمریکا است

بالتیمور در حال تبدیل به «پایتخت قتل»در آمریکاست
به گزارش مشرق، اسپاتنیک نوشت: تا روز چهارشنبه 208 مورد قتل در نیویورک به ثبت رسیده و این در شرایطی است که این رقم برای بالتیمور به بیش از 213 مورد رسیده است.

در حالی که جمعیت نیویورک بیش از 8.4 میلیون نفر است، جمعیت بالتیمور به کمتر از 620 هزار نفر رسیده است. این بدان معناست که نرخ قتل و کشتار در نیویورک به 2.5 در 100 هزار رسیده است ولی این رقم در بالتیمور به 34 در 100 هزار نفر بالغ گردیده است.

البته از نظر تعداد موارد قتل، شیکاگو با 284 مورد قتل همچنان مرگبارترین شهر آمریکا به شمار می رود ولی با توجه به جمعیت 2.7 میلیون نفری این شهر نرخ قتل و کشتار در شیکاگو نیز به کمتر از 10.4 در 100 هزار نفر رسیده است که این رقم یک سوم نرخ قتل و کشتار در بالتیمور است.

پیش از این بالاترین نرخ قتل و کشتار در بالتیمور مربوط به سال 1993 میلادی بوده که در این سال بیش از 353 مورد قتل اتفاق افتاده است. سال گذشته نیز به طور کلی بیش از 211 مورد قتل در بالتیمور اتفاق افتاد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس