کد خبر 455925
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

۱۵ دستگاه اتوبوس هوادران ذوب‌آهن را از اصفهان به تهران آورده تا تماشاگر دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن باشند.

به گزارش مشرق، درحالی که کم‌تر از 20 دقیقه به زمان بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی زمان باقی مانده، حدود 12 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که از این تعداد حدود 300 تماشاگر اصفهانی هستند و برای تشویق ذوب‌آهن به ورزشگاه آمدند.

* حدود 15 دستگاه اتوبوس از اصفهان به ورزشگاه آزادی آمده تا هواداران ذوب‌آهن بتوانند در بازی مقابل پرسپولیس حمایت کنند.

* پدر مرتضی قدیمی‌پور دروزاه‌بان سوم تیم فوتبال پرسپولیس که قصد داشت به ورزشگاه آزادی بیاید باوجود اینکه بلیت داشت، اما به ورزشگاه راه داده نمی ‌شد و به همین دلیل این دروازه‌بان که امروز در لیست پرسپولیس حضور ندارد، خودش به سمت درب ورزشگاه آزادی رفت تا بتواند پدر و سایر اقوامش را وارد ورزشگاه آزادی کند.

* پیش از شروع بازی از تعدادی از اسرای دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید تقدیر شد.

* لوکا ماریچ، سیدعلی فاطمی و مرتضی قدیمی‌پور سه بازیکن تیم پرسپولیس که در لیست این تیم مقابل ذوب‌آهن حضور ندارند در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در زمان ورود به زمین به شدت مورد تشویق هوادارانشان قرار گرفتند این درحالی است که بازیکنان ذوب‌آهن در هنگام ورود به زمین توسط هواداران پرسپولیس هو شدند.

* از نکات قابل توجه پیش از بازی لباس دو تیم در زمان گرم‌کردن بود. به‌طوری‌که بازیکنان پرسپولیس و ذوب‌آهن با لباس‌های بنفش به زمین آمدند تا بدن‌شان را گرم کنند.

* مجتبی حسینی مربی تیم ذوب‌آهن که در بازی مقابل استقلال از کنار زمین اخراج شده بود و در بازی با پرسپولیس نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند پیش از شروع بازی و در زمان گرم کردن بازیکنان ذوب‌آهن در کنار آنها قرار داشت.

* 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشورمان پشت است و به همین مناسبت بنری در ورزشگاه آزادی نصب شده است که ورود آزادگان به کشور گرامی داشته شده است.

* یکی از خوانندگان کشورمان پیش از بازی در کنار زمین به اجرای موسیقی پرداخت.

* هواداران ذوب‌آهن پرچم بزرگ تیم‌شان را بر روی صندلی های ورزشگاه آزادی پهن کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس