کد خبر 449277
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور به‌ویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.

به گزارش مشرق، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.

در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.

طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.

در این زمینه محمدرضا نعمت‌زاده در یکی از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند!".
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    من هم شخصا راضی نیستم . این دفعه میرم سراغ خودروهای چینی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس