کد خبر 445022
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

رئیس فدراسیون جودو پس از استعفا گفت: در طول مدت حضور در فدراسیون جودو برای موفقیت این رشته تلاش های زیادی انجام شد که شاهد دستاوردهای آن در آینده خواهیم بود.

به گزارش مشرق، محمد علی رستگار با تائید کناره گیری خود از ریاست این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق افزود: جودو ایران شرایط خاصی را تجربه می کند. تیم ملی خالی از جودوکار نخبه است و تلاشها برای ساختن تیمی در استاندارهای بالا با وجود برنامه ریزی و تلاش همه اهالی این رشته ره به جایی نبرده است.

 وی ادامه داد: در چنین شرایطی ، با توجه به امتیازات کسب شده تا کنون، کسب دو سهمیه را می توان قطعی تلقی کرد و سهمیه سوم نیز تا می ٢٠١٦ قابل حصول است.
 
رئیس فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی برای ساختن آینده جودو ایران اشاره کرد و گفت: توجه ویژه برای شناسایی استعدادها و نخبه پروری با راه اندازی لیگ نونهالان و برگزاری لیگ ها و جشنواره ها با کمیت و کیفیت بالا در رده های سنی پایه نونهالان و نوجوانان و داشتن دو تیم ملی خوب در هر یک از رده های نوجوانان و جوانان، بدون شک آینده ای روشن را برای جودو ایران ترسیم می کند. همچنین تامین تاتامی و لباس جودو برای راه اندازی ٣٢ کانون جودو آموزشگاهی در دستور کار قرار گرفت که ثمرات آن در آینده دیده خواهد شد.

وی افزود: با مروری به حواشی جودو از سال ١٣٨٦ تا کنون، کاهش حواشی جودو مشهود است که با إیجاد وفاق و همدلی بین اهالی جودو و حضور و مشورت روسای قبلی فدراسیون و قهرمانان بازنشسته و پیش کسوتان این رشته ورزشی حاصل شده است هر چند که باید اقرار کنم این وضعیت از مطلوب ما فاصله دارد.

رستگار افزود: در طول مدت خدمت خود در این مسئولیت که همزمان با دوره تحریم و مشکلات اقتصادی کشور بود، با مشکلات زیادی مالی مواجه بودیم و به خصوص از ابتدای امسال چندین بار بصورت حضوری و مکتوب از مسؤلان وزارت ورزش درخواست کردم به اتفاق چند تن اعضای هیات رئیسه فدراسیون برای تشریح و ارائه راه حل مشکلات جودو جلسه ایی در وزارت ورزش تشکیل شود که اصرار بنده افاقه نکرد و جلسه ایی برگزار نشد.

وی در پایان گفت: با وجود محدودیت ها و مشکلات برای رسیدن جودو به موفقیت خیلی تلاش کردم و از این پس قصد دارم تمرکز بیشتری روی فعالیت های دانشگاهی خود داشته باشم. به عنوان یک خادم کوچک جامعه بزرگ جودو که همه بخش های فنی، اجرایی و مدیریتی جودو را تجربه کرده ام، در صورت نیاز از این پس نیز از همکاری و کمک خالصانه مضایقه نخواهم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس