کد خبر 442729
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

مدافع برزیلی آبی‌و‌‌اناری‌پوشان کاتالونیا با تمدید قراردادش با قهرمان اروپا سود قابل توجهی به جیب زده است.

به گزارش مشرق، مارکا نشوت: قرارداد جدیدی که دنی آلوز با بارسلونا بسته است، نه تنها این بازیکن را در ترکیب قهرمان اروپا نگه داشت، بلکه برای او با سود هنگفتی همراه شد.

بارسلونا تابستان سال 2014 قصد داشت آلوز را بفروشد، اما مشتری که حاضر شود پیشنهاد مناسبی برای خرید او ارائه کند، پیدا نکرد. این اتفاق با محرومیت یک ساله کاتالان‌ها از سوی فیفا بابت عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی همراه شد تا سیاست باشگاه درباره موضوع انتقال آلوز چرخشی 180 درجه‌ای داشته باشد و دفاع راست برزیلی بارسا همچنان جزو مهره‌های کلیدی این تیم بماند.

این موضوع باعث شد که مسئولان بارسلونا قرارداد جدیدی به آلوز پیشنهاد کنند. قهرمان اروپا در ابتدا به آلوز حقوق کمتری از آنچه که تا فصل گذشته دریافت می‌کرد، پیشنهاد داد اما این بازیکن برزیلی و مدیربرنامه‌هایش هر دو به آن اعتراض کردند و در نهایت به خواسته‌شان رسیدند.

در نهایت آلوز نه تنها توانست حقوق 11 میلیون یورویی خود در سال را حفظ کند، بلکه یک میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش ماندن در نوکمپ دریافت کرد. پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که آلوز با رضایت دادن به دریافت حقوقی کمتر از بارسلونا توانسته نظر رؤسای باشگاه را برای تمدید قرارداد با او جلب کند.

آلوز در اواسط ماه خرداد قرارداد خود را تا پایان ماه ژوئن سال 2017 تمدید کرد و گزینه‌ای در این قرارداد وجود دارد که به او اجازه می‌دهد یک سال دیگر در جمع کاتالان‌ها بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس