کد خبر 435031
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

در حالی که برخی از رسانه‌ها درگیری مهاجم تیم ملی اروگوئه با مدافع تیم ملی شیلی را به حرکت ناشایست بازیکن تیم میزبان نسبت می‌دهند، اروگوئه‌‌ای‌ها دلیل دیگری برای این اتفاق ذکر می‌کنند.

به گزارش مشرق، حواشی ماجرای درگیری ادینسون کاوانی و گونسالو خارا در دیدار تیم‌های ملی اروگوئه و شیلی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا همچنان ادامه دارد. در جریان آن بازی بازیکن شیلی در برخورد با کاوانی حرکت ناشایستی انجام داد که مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در واکنش با آن به آرامی دست خود را روی صورت خارا گذشت. تمارض و بزرگ‌نمایی خارا که پس از مکثی کوتاه خود را به زمین انداخت، داور را فریب داد تا او کاوانی را اخراج کند.

در ابتدا گفته شد که دلیل درگیری این دو بازیکن همان حرکت ناشایستی بوده است که خارا روی کاوانی انجام داده است اما اکنون اروگوئه‌ای‌ها مدعی هستند که بازیکن شیلی با نجوایی که در گوش کاوانی انجام داد او را از کوره به در برده است.

«ماریو ربویو» یکی از دستیاران اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه مدعی است که خارا در گوش کاوانی به حادثه اخیری که برای پدر مهاجم پیشین ناپولی رخ داده اشاره کرده و او را عصبانی کرده است.

روز قبل از جدال تیم‌های ملی اروگوئه و شیلی خبری از مونته‌ویدئو به گوش کاوانی رسید مبنی بر اینکه پدرش در یک سانحه رانندگی باعث مرگ یک موتوارسوار شده است و به خاطر آنکه مشروبات الکلی مصرف کرده، ممکن است برایش مجازات سنگینی در نظر گرفته شود. انتشار این خبر روحیه اروگوئه‌ای‌ها و به خصوص کاوانی را تضعیف کرده بود اما اشاره دوباره خارا یه این موضوع سبب شد که مهاجم PSG از کوره در برود.

روبویو در این خصوص به شبکه رادیویی اورا 25 اروگوئه گفت: خارا نه تنها آن حرکت ناشایست را انجام داد بلکه به او چیزی درباره اتفاقی که روز قبل از بازی رخ داده بود گفت. او به ادینسون گفت که قرار است پدرش 20 سال زندانی شود.

بازی تیم‌های اروگوئه و شیلی نه تنها به حضور کاوانی در کوپا آمه‌ریکا پایان داد بلکه خارا را هم از همراهی شیلی در ادامه رقابتها محروم کرد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای بازیکن متخلف تیم میزبان سه جلسه محرومیت در نظر گرفته است و این بدان معناست که او تا پایان رقابت‌ها نمی‌تواند برای قرمزپوشان به میدان برود.

در همین حال فدراسیون فوتبال شیلی اعلام کرده که مجازات در نظر گرفته شده را برای خارا پذیرفته است و به آن اعتراضی ندارد. تیم باشگاهی خارا، ماینتس هم پیش با اعلام انزجار از حرکت اخیر بازیکن شیلیایی‌اش گفته که او را در فهرست بازیکنان فروشی‌ خود قرار داده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس