کد خبر 428189
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

مجموعه «مردان ماندگار»؛ سعی بر آن داشته تا با پرداختن به زندگی14 تن از مشاهیر علمی، ادبی، هنری و ورزشی ایران اسلامی، علاوه بر معرفی این افراد به کودکان امروز جامعه و آشنایی آن ها با اختراعات، تالیفات، زندگینامه و شرایط تحصیلی ومعیشتی اندیشمندان، با معرفی الگویی موفق از نوابغ ایرانی، فرزندان این مرز و بوم را به تلاش بیشتر برای رسیدن به قله های موفقیت تشویق کند.

 به گزارش مشرق، اولین نرم افزار چندزبانه معرفی مشاهیر و بزرگان ایران اسلامی برای کودکان، توسط رزمندگان سایبری تولید گردید.

در مجموعه «مردان ماندگار»؛ سعی بر این بوده است تا با پرداختن به زندگی14 تن از مشاهیر علمی، ادبی، هنری و ورزشی ایران اسلامی، علاوه بر معرفی این افراد به کودکان امروز جامعه و آشنایی آن ها با اختراعات، تالیفات، زندگینامه و شرایط تحصیلی ومعیشتی اندیشمندان، با معرفی الگویی موفق از نوابغ ایرانی، فرزندان این مرز و بوم را به تلاش بیشتر برای رسیدن به قله های موفقیت تشویق کنیم .

«مردان ماندگار»؛ علاوه بر روایت داستان زندگی مشاهیر، 42 دستاورد مهم و شاخص این مشاهیر را به کودکان معرفی می کند.
 
اولین نرم‌افزار معرفی مشاهیر ایرانی +عکس
ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار:

 نرم افزار مردان ماندگار اولین نرم افزار چند زبانه با موضوع معرفی مشاهیر ایران اسلامی به کودکان ایران و کودکان سایر ملل و اقوام و همچنین اولین نرم افزار تعاملی با موضوع معرفی مشاهیر ایران اسلامی است که در برابر انبوه نرم افزارها و کتاب های موجود و مربوط به مشاهیر که عموما رابطه یک طرفه با مخاطب داشته و مخاطب در برابر آن ها منفعل است.

در این نرم افزار ضمن بهره گیری از روایت داستانی برای بیان  زندگینامه مشاهیر  به صورت کتاب مصور و گویا؛ این قابلیت وجود دارد که برای هر داستان صدا گذاری به انتخاب کاربر انجام شود و کودک بتواند با صدای ضبط شده پدر و مادرش به داستان ها گوش دهد.

اولین نرم‌افزار معرفی مشاهیر ایرانی +عکس

تصویر سازی قوی همراه با انیمیت محیط داستان ها و استفاده از سبکی ویژه برای نمایش داستان با یاد آوری خاطرات برنامه های نمایشی دهه های گذشته از جمله نکات بصری مناسب این محصول می باشد.

وجود معما و سرگرمی در هر داستان هم از دیگر موارد جذاب این محصول است.
    
اولین نرم‌افزار معرفی مشاهیر ایرانی +عکس

مزایای استفاده از این نرم افزار:

نرم افزار مردان ماندگار ضمن اینکه یک سرگرمی سالم و سازنده برای اوقات فراغت کودکان است می تواند معرف الگوهای خوب و مناسب به کودکان باشد. همچنین افزایش روابط فرزندان و والدین به واسطه قابلیت ضبط صدای والدین بر روی هر داستان و روایت آن برای کودکان هم از دیگر نقاط مثبت این نرم افزار است.

ترغیب کودکان به تلاش بیشتر در تحصیل با توجه دادن کودکان به سرگذشت هر یک از مشاهیر وتقویت غرور ملی  و روحيه قدرشناسي آنان هم از جمله مسائل مورد توجه برای سازندگان بازی بوده است.

اولین نرم‌افزار معرفی مشاهیر ایرانی +عکس

مجموعه «مردان ماندگار»؛ حاصل تلاش و زحمات دو ساله تیم های پژوهشی، هنری و فنی موسسه مهاد (حدود 30 نفر) با هدف معرفي مشاهیر و مفاخر ملی ایران اسلامی است که به صورت چند زبانه و برای مخاطبین ملی و بین المللی تولید شده و گامی ارزشمند در جهت معرفی فرهنگ ارزشمند ایران اسلامی به ملتهای مختلف جهان است.

اولین نرم‌افزار معرفی مشاهیر ایرانی +عکس

مقدمات و مراحل پیش تولید این مجموعه، بر اساس پژوهش های آسیب شناسی رفتارهای مخاطبان و همچنین نیاز سنجی و مخاطب شناسی با استفاده از تهیه پرسشنامه ای جامع و توزیع در بین کارشناسان و جمع بندی نظرات انجام گرفته است. علاوه بر این ، تعیین ویژگی ها و شاخص های انتخاب مشاهیر نیز از نتایج پرسشنامه فوق است. این مجموعه، بهره مند از 10 مشاور محتوایی و علمی و بیش از 80 منبع پژوهشی است.
 
اولین نرم‌افزار معرفی مشاهیر ایرانی +عکس
 
سراج هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان از این مجموعه رو نمایی می شود.

منبع: روابط عمومی سازمان فضای مجازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس