کد خبر 427653
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در پایتخت ایتالیا با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، در این دیدار کارلو ته وکیو رئیس فدراسیون، ماریو گالاووتی نایب رئیس و فیلاچیونی مدیر بین الملل و توسعه  فدراسیون فوتبال ایتالیا، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و محمد رضا کسرایی رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در باره این دیدار اعلام کرد: هدف از این دیدار گسترش همکاری های دو کشوربرای توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف فوتبال بود.

تاج افزود: استفاده از الگوهای جدید بازاریابی ایتالیا برای در آمد زایی بهتر در باشگاه های ایران،بررسی سیستم صدور مجوز حرفه ای باشگاه های ایران مطابق با استاندار های فیفا و یوفا و نه آن چیزی که درسطح کنفدارسیون فوتبال آسیا مرسوم است و حضور مدیران عامل باشگاه ها ایران برای حضور در کشور ایتالیا برای دیدار های رودرو با مدیران باشگاه های این کشور و برگزاری کارگاه های آموزشی در کشور ایتالیا برای ارتقای سطح دانش فنی و حرفه ای آنان از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

نایب رئیس فدراسیون بیان کرد :همچنین قرار است در ابتدای فصل آتی لیگ برتر کارشناسان بازار یابی و صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران سفر کنند تا برای مدیران بازاریابی و مدیران عامل باشگاه های کشور با در رابطه با اصول بازاریابی و مسائل مرتبط به آن کارگاه های آموزشی  برگزارکنند.

این مقام مسئول گفت: قرار است با همکاری فدراسیون فوتبال ایتالیا کارشناسان مجرب بازاریابی ایتالیا به مدت 6 ماه در ایران حضور پیدا کنند تا راه های جدید کسب در آمد زایی و  تغییر تفکر باشگاه های ما در این رابطه را تغییر دهند تا در آینده شاهد تغییر و تحول خوبی در باشگاه ها باشیم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس