عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه تاکنون ده نفر زیر نامه درخواست دیدار با بابک زنجانی در زندان را امضاء کرده‌اند، گفت: این کمیته خواهان اطلاع از جزئیات پرونده بابک زنجانی لست لذا از قوه قضاییه انتظار همکاری بیش از این را دارد.

به گزارش مشرق، «امیرعباس سلطانی» عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی با بیان اینکه در قالب نامه‌ای به قوه قضائیه، موضوع دیدار با بابک زنجانی را در زندان مطرح کرده‌ایم، گفت: تاکنون 10 امضا در این مورد جمع‌آوری شده است.

نماینده بروجن تصریح کرد: علی رغم اعلام کیفرخواست برای بابک زنجانی، متاسفانه نمایندگان مجلس از بسیاری از جزئیات پرونده این بدهکار نفتی اطلاعی ندارند.

وی ادامه داد: انتظار ما از قوه قضاییه همکاری بیش از این در پرونده مذکور است و می‌خواهیم تا جزئیات را در اختیار اعضای کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی قرار دهد.

 عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی متذکر شد: کار جمع‌آوری امضاهای این نامه در مرحله انجام است و برآیندمان امضای حداقل 40 نماینده پای نامه درخواست دیدار با بابک زنجانی در زندان است و روز سه‌شنبه (19 خرداد) تعداد نهایی امضاها را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف دیدار با بابک زنجانی در اوین گفت: این دیدار به دلیل پاسخ به برخی از سوالات از زنجانی و بررسی دقیق پرونده وی و همچنین رفع شبهات مربوط به اینکه "گفته می‌شود این فرد در زندان نیست"، انجام می‌شود.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد: البته بابک زنجانی با حضور در دو الی سه جلسه کمیسیون انرژی اظهارات ضد و نقیضی درباره بدهکاری خود مطرح کرده و در برخی از اظهارات عنوان کرده که من بدهکار نفتی نیستم که در رابطه با این اظهارات ضد و نقیض  با وی در اوین دیدار خواهیم داشت.

سلطانی با بیان اینکه احتمالا این دیدار تا دو هفته آینده انجام می‌شود در پایان خاطر نشان کرد: انجام این دیدار بستگی به نظر مقامات قضایی در قوه قضاییه دارد
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس