محمود گودرزی گفت: مدیر جدید صدا و سیما خودش را متعهد به انجام تعهداتی که با رئیس قبلی صدا و سیما انجام شده بود ندانست.

به گزارش مشرق، جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه در محل آکادمی ملی انقلاب آغاز شده است. در این جلسه علاوه بر مدیران عامل اکثر باشگاه‌ها، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه نصرالله سجادی معاون وزیر حضور یافته‌اند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ یک حرکت ما به سمت خصوصی‌سازی در فوتبال همین حق پخش تلویزیونی و کپی‌رایت که مقداری در کشور ما به خاطر موانع قانونی دریافت این حق پخش مشکلاتی دارد و با مصوبه قانونی که وجود دارد مجلس شورای اسلامی این مسئله را قانونی نمی‌داند. صدا و سیما با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام این مسئله را قانونی نمی داند.

وی ادامه داد: در این رابطه توافقاتی با رئیس پیشین سازمان صدا و سیما انجام دادیم و گفتیم که اگر عنوان حق پخش تلویزیونی کلمه نا مأنوس و سنگینی است نام آن را بگذاریم کمک صدا و سیما به فوتبال تا بتوانیم از مجرای دولتی آن را به صاحبانش تقدیم کنیم و در این رابطه توافقاتی هم صورت گرفت.

گودرزی افزود: اما با تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما مدیر جدید خودش را متعهد به انجام تعهدات ندید و ما گفتیم شاید جامعه فوتبال عکس‌العمل نشان دهد که گفتند مشکلی نداریم اما من از مجمع فدراسیون فوتبال یا هر نهادی که تصمیم گیرنده است می‌خواهم تصمیم عادلانه‌ای برای ورزش و به خصوص فوتبال بگیرند تا بتوانیم حقوق حقه فدراسیون فوتبال را بگیریم و امیدوارم در این رابطه اقدامات مؤثری صورت بگیرد تا این حق به کیسه و خزانه فوتبال برگردد.

وی افزود: از شما تقدیر می‌کنم که برای افزایش تندرستی در سطح جامعه تلاش می‌کنید جا دارد مراتب تشکر خود را از طرف دولت مجموعه‌ای که با این همه مضیقه در حال ایثار است بیان کنم.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد:‌ این شب‌ها مسابقات ورزشی مثل والیبال را نگاه می‌کنید و می‌بینید که کسب یک امتیاز چه اثر روحی می‌تواند روی جامعه بگذارد. حضور مقتدرانه شما می‌تواند بخشی از انرژی را به جامعه بازگرداند. جامعه همواره از شما انتطار دارد که یک روند صعودی ببینید. بی‌برنامگی از لحاظ اخلاقی، شرعی، فنی و علمی خوب نیست.برای رسیدن به موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی کلان داریم و باید شفافیت در رفتار داشته باشیم. جامعه انتظار شنیدن حرف راست را دارد.

گودرزی در ادامه یادآور شد: باید آب سردی بر روی آتش‌هایی که بر اثر اتفاقات ممکن است رخ دهد باشیم. به جای تنش‌زایی، تنش‌زدایی کنیم. همه از جمله مدیران، هواداران و رسانه‌ها می‌توانند این نقش را ایفاء کنند. متأسفانه رفتار نادرست چند نفر باعث می‌شود نظرات کل جامعه مخدوش شود. وقتی برنامه تعدادی از باشگاه‌ها را می‌بینم واقعاً لذت می‌برم. یکی از مشکلات ما نداشتن برنامه و تحلیل است پس از همه انتظار داریم برنامه داشته باشند.

وی افزود: فرآیند قوانین و توزیع آن باید به خوبی انجام شود اگر اینطور نباشد حرکت ما باری به هر جهت می‌شود. اگر حرکت‌ها با برنامه نباشد دچار مشکل می‌شویم. در جایی که با برنامه کار کنیم آنارشیسم‌ها این مسئله را بر نمی‌تابند و ضد آن قیام می‌کنند. مسئله‌ای نیست هر کدام از ما چند صباحی در این مسئولیت‌ها هستیم و سپس مسئولیت را برای دیگری خالی می‌کنیم. اگر مسئولیت ابدی بود به ما نمی‌رسید پس چه بهتر که یک گام بالا برویم.

گودرزی تصریح کرد: قصد نصیحت کردن ندارم اما به عنوان یک معلم که 30 سال این مسائل را تجربه کرده است آنها را بیان می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس