کد خبر 419858
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ۱۲ ساعت آینده شهرهای جنوبی تهران وزش باد و گرد و خاک را شاهد خواهند بود، گفت: بعد از ظهر امروز در تهران رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

 به گزارش مشرق، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی 3 روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر در استان‌های شمال غربی، سواحل شمالی و بخش‌هایی از دامنه البرز رگبار باران به همراه وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز نیز در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز رگبار باران و رعدوبرق به همراه وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در کشور عراق توده گردوغبار ایجاد شده است، گفت: احتمال دارد امروز و فردا در برخی از نقاط غرب و جنوب غربی کشور بروز پدیده گردوخاک اتفاق بیافتد.

رفیعی همچنین بروز پدیده گردوخاک را به دلیل وزش باد در استان‌های قم، البرز، تهران، سمنان، شمال اصفهان و یزد پیش‌بینی کرد و افزود: تهران در بعد از ظهر امروز افزایش ابر به همراه وزش باد،‌ رگبار باران و رعدوبرق را خواهد داشت. همچنین شهرهای جنوبی استان تهران وزش باد و گردوخاک را شاهد خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی شهرکرد را با دمای 7 درجه و اهواز را با دمای 45 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های ایران خواند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس