کد خبر 418920
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

سرمربی شیاطین سرخ در جریان مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فصل منچستریونایتد با دستیارش شوخی کرد.

به گزارش مشرق، لوئیز فن‌خال که شب گذشته (سه‌شنبه) در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فصل منچستریونایتد حضور پیدا کرد, برخلاف چهره همیشگی‌اش که عبوس و سخت‌گیر به نظر می‌رسد، خیلی خوشحال بود و در صحنه‌ای از این مراسم به شوخی با دست, به رایان گیگز، دستیار ولزی خود پس‌گردنی زد.

فن‌خال همچنین در این مراسم در تمجید عملکرد تیمش در فصل جاری که در نهایت سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردند، گفت: وقتی 10 بازی اول فصل را تنها با کسب 13 امتیاز شروع می‌کنید و شما سرمربی آن تیم یعنی معروف‌ترین باشگاه جهان هستید و نتیجه نمی‌گیرید طبیعی است که نزد هواداران محبوب نباشید. این را در تیم‌های دیگر هم تجربه کرده‌ام. فکر می‌کردم چطور می‌توانم نظر آنها را به خود جلب کنم. به هر حال از اینکه توانستیم به راه خود ادامه دهیم از کادرفنی‌ام و به خصوص بازیکنانم قدردانی می‌کنم چون ادامه کار برای آنها در تیمی که از 10 بازی تنها 13 امتیاز کسب کرده و باید ایده‌های مربی جدید را در زمین به اجرا در بیاورند، آسان نبود.

شوخی دتسی فن خال با گیگز + تصاویر

وی افزود: با مصدومانی که در ترکیب تیم داشتیم کارمان در نیم‌فصل اول دشوار بود ولی در نیم‌فصل دوم تیم با روحیه بالا و باورنکردنی به کار خود ادامه داد و به همین خاطر باید به این تیم احترام گذاشت. به نظرم پس از آن شروع، بالا کشیدن خودمان از رده سیزدهمی جدول تا حتی رده سوم خارق‌العاده بود. به بازیکنان و کادرفنی‌ام ایمان داشتیم و می‌دانستم که می‌توانیم پایان خوبی داشته باشیم. یادم می‌آید در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم، کاپیتان وین رونی گفت که ما برای کسب رده دوم جدول تلاش خواهیم کرد و من هم در تکمیل حرف‌های او  گفتم که بله، ما برای این هدف تلاش خواهیم کرد.

شوخی دتسی فن خال با گیگز + تصاویر

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس