کد خبر 418895
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

ستاره شیلیایی یوونتوس تاکید کرد که حاضر است تا پایان دوران فوتبالی خود در این تیم ایتالیایی بماند.

به گزارش مشرق، آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس در این چند سالی که در این تیم ایتالیایی به میدان رفته عملکرد بسیار خوبی داشته است. بازیهای خوب ویدال در یوونتوس باعث شده تا چند تیم بزرگ اروپایی به دنبال او باشند اما به نظر می رسد که او می خواهد در یوونتوس بماند.

منچستر یونایتد و رئال مادرید از جدی ترین مشتریان ویدال به شمار می آیند. حتی در فصل تابستانی سال قبل شیاطین سرخ رسما با این بازیکن شیلیایی وارد مذاکره شدند اما او در نهایت ترجیح داد تا در یوونتوس باقی بماند. به نظر می رسید که ویدال در تابستان سال جاری از یوونتوس جدا می شود اما خود او نظر دیگری دارد.

ویدال در گفت و گویی که با توتو اسپورت داشت، گفت: الان احساس می کنم که وضعیت زانویم کمی بهتر شده است و کاملا آماده بازی کردن هستم. می‌دانستم که حضور در جام جهانی باعث خواهد شد تا وضعیت آسیب دیدگی‌ام بدتر شود اما باید برای تیم ملی کشورم نیز فداکاری به خرج می دادم و به میدان می رفتم. به هر حال آن روزها تمام شده است و خوشحالم که الان می توانم برای یوونتوس به میدان روم.

او ادامه داد: زندگی کردن در شهر تورینو برایم بسیار لذت بخش است. احساس می کنم که در کشور خودم زندگی می کنم. همه در اینجا با من رابطه بسیار خوبی دارند. حاضرم که تا پایان دوران بازیگری‌ام برای یوونتوس بازی کنم. اصلا دوست ندارم که از این تیم جدا شوم. من در یکی از بهترین تیم های فوتبال جهان بازی می کنم. چه دلیلی دارد تیمی را ترک کنم که در آن خوب بازی می کنم و همه چیز طبق روال است؟

این بازیکن شیلیایی ادامه داد: یوونتوس در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است. ما این شانس را داریم تا قهرمانی در سه گانه فوتبال ایتالیا و اروپا را به دست آوریم. گام اول را با موفقیت برداشتیم و توانستیم قهرمانی در رقابت های سری A را به دست آوریم الان نوبت جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا است. درفینال جام حذفی باید به مصاف لاتزیو برویم که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت. بعد از به دیدار برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنیم و بعد از آن نیز نوبت کوپا آمریکا است. نمی گویم که در کوپا آمریکا قهرمان می شویم اما این قول را به مردم شیلی می دهم که نهایت تلاش خود را برای خوشحال کردن آنها به کار خواهیم گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس