کد خبر 417540
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

با اینکه آخرین خاطره بازیگری در آنفیلد برای جرارد چندان شیرین نبود اما او نگذاشت این ناکامی چشمش را به روی تمام روزهای خوشی که در خانه تیم تمام دوران بازیگری‌اش داشته است، ببندد.

به گزارش مشرق، شنبه شب برای لیورپولی‌‎ها، هواداران‌شان و از همه بیشتر کاپیتان آنها روز تلخی بود. پس از 17 سال وفاداری و ایفای نقش به عنوان سمبل قرمزپوشان مرسی‌ساید، استیون جرارد با خانه تیمی که هرگز قلبش به او اجازه ترک آن را برای پیوستن به یک تیم لیگ برتری دیگر نداده بود وداع کرد، وداعی تلخ که با شکست 3 بر یک برابر کریستال‌پالاس تلخ‌تر هم شد.

تنها یک بازی دیگر با پایان داستان حضور افسانه‌ای کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در میان مرسی‌سایدی‌ها باقی مانده است اما آخرین بازی خانگی که او برای لیورپول به میدان رفت اصلاً آن چیزی نبود که رؤیایش را داشت. باخت به معنای از بین رفتن کورسوی امیدی بود که جرارد و هم‌تیمی‌هایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده داشتند.

جرارد آنفیلد را ترک کرد اما از همین حالا به فکر روزی است که شاید بتواند به عنوان یک مربی فرصت بازگشت به نیمکت قرمزپوشان مرسی‌ساید را به دست آورد. او که در پایان فصل انگلیس را به مقصد آمریکا برای بازی در لس‌آنجلس گلکسی ترک می‌کند، درباره اینکه بعد از آویزان کردن کفش‌هایش چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: ممکن است کمی دیوانه‌وار به نظر برسد که من می‌خواهم مربیگری کنم اما بدون شک می‌خواهم رابطه‌ام را با لیورپول حفظ کنم و هر گزینه‌ای را برای آینده‌ام باز خواهم گذاشت. برایم مهم نیست که فرگوسن شوم یا ونگر چون هر دوی آنها مربیان بسیار موفقی بوده‌اند. فکر می‌کنم که بخواهم چیزی میان این دو نفر باشم.

جرارد ادامه داد: کاری که سعی کرده‌ام با دیگر مربیانی که در این سال‌ها داشته‌ام انجام دهم این بوده که از همه آنها درس بگیرم. من همیشه حواسم به آن جلسات تمرینی که بازیکنان دوست داشتند بوده است و همیشه سعی کرده‌ام که آن توصیه‌های یک خطی یا نصایح‌شان را چه خوب و چه بد به یاد بسپارم. نمی‌گویم چمدانی پر از نکات آموزنده آنها را دارم اما چیزهای آموزنده زیادی را برای آینده‌ام آموخته‌ام.

جرارد درباره مربیگری‌اش در لیورپول مطمئن نیست چون معتقد است اگر در عرصه مربیگری هم مانند دوران بازیگری‌اش در فوتبال جزیره ناکام باشد، ضربه بیرحمانه‌ای خواهد خورد.

وی تأکید کرد: فکر می‌کنم آنقدر خوب هستم که بتوانم نقشی در لیورپول ایفا کنم البته اگر چنین نقشی به من پیشنهاد شود. من به طور جدی به این موضوع فکر می‌کنم اما اگر احساس کنم که به اندازه کافی برای انجام این کار خوب نیستم و احتمال به خطر افتادن اعتبار و شهرتم در لیورپول وجود داشته باشد نزدیک مربیگری در این تیم هم نمی‌شوم.

جرارد در پایان گفت: برای دچار اشتباه شدن لیورپول تیمی ظالم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. یادتان می‌‌آید که برای روی هاجسون چه اتفاقی رخ داد. او هرگز فرصت به دست نیاورد و در مدت کوتاهی بیرون رانده شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس