کد خبر 417121
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

کاپیتان کهنه‌کار قرمزپوشان مرسی‌ساید از هواداران این تیم خواست که مسئولان باشگاه را با خاطر امتناع وی از ماندن در لیورپول مقصر ندانند.

به گزارش مشرق، استیون جرارد، هافبک 34 ساله لیورپول که در پایان فصل از این تیم جدا و به لس‌آنجلس گلکسی آمریکا ملحق می‌شود، فردا (شنبه) آخرین بازی خود را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید در ورزشگاه آنفیلد انجام می‌دهد و با هواداران وداع می‌کند، هوادارانی که به نظر خودش نباید باشگاه را به خاطر امتناع کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس از تمدید قراردادش با لیورپول مقصر بدانند.

جرارد که خود را برای بازی برابر کریستال‌پالاس آماده کرده است، این موضوع را که باشگاه لیورپول باید تلاش بیشتری جهت متقاعد کردن وی برای ماندن در آنفیلد انجام می‌داد، تکذیب کرد. جرارد در تعدادی از بازی‌های اخیر لیورپول عملکرد مثبتی داشت و این موضوع سبب شد که برخی از جمله گراهام سونس، بازیکن و مربی پیشین لیورپول ادعا کنند که مسئولان این باشگاه به اندازه کافی برای حفظ کاپیتان خود تلاش نکرده‌اند.

جرارد در این خصوص اظهار داشت: هیچکس انتقاد یا شنیدن این جمله را که «تو بد کار کرده‌ای یا مرتکب اشتباه شده‌ای» را دوست ندارد، پس خوب است که افرادی مانند گراهام سونس چیزهای خوب بگویند. من این موضوع را تکذیب نمی‌کنم اما فکر هم نمی‌کنم که لیورپول باید برای حفظ من کار متفاوتی انجام می‌داد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و فکر می‌کنم که به وقتش این تصمیم را گرفته‌ام.

جرارد ادامه داد: زمانی که تصمیمم را گرفتم باید به آن عمل کنم و فکر نمی‌کنم که باشگاه هم می‌توانست کار زیادی برای منصرف کردن من انجام دهد. از تصمیمی که گرفته‌ام پشیمان نیستم. واقعاً پشیمان نیستم. البته من این تصمیم را شتابزده نگرفته‌ام. فکر می‌کنم که در ابتدای فصل به اندازه کافی صادقانه حرفم را زدم. زمانی که تیم ملی انگلیس را ترک کردم، فکر می‌کردم که بعد از این فصل، یک فصل دیگر هم بازی می‌کنم اما الان فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که فصل سپری شده است و پیام‌ها و ابراز احساساتی که در واکنش به این قضیه داشته‌ام، به موقع تصمیم به ترک لیورپول گرفته‌ام.

جرارد فاش کرد بسیار مراقب خود بوده است که مبادا به خاطر مصدومیت آخرین بازی‌ دوران بازیگری‌اش در آنفیلد را از دست بدهد. او عنوان کرد: تمام فکر و ذکر من این بوده است که مصدوم نشوم و این بازی را از دست ندهم. به خاطر تمام هواداران‌‌مان در سراسر دنیا نمی‌خواستم که این بازی را از دست بدهم.

کاپیتان قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان با امتناع از پاسخ به این سؤال که آیا به مربیگری در لیورپول فکر می‌کند، تأکید کرد: فکر می‌کنم زمانی که کفش‌هایم را آویزان کنم و برای مدتی از دنیای فوتبال دور باشم، به محض اینکه نامم دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد، همه مرا به خاطر کارهایی که 17 سال برای این تیم انجام داده‌اند به یاد بیاورند نه به خاطر اُفتی که در مقطعی کوتاه داشته‌ام، در واقع امیدوارم که اینگونه باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس