کد خبر 408936
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در ورزشگاه آزادی و در دیدار با استقلال می‌خواستیم از عمق به این تیم گل بزنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری گفت: باید بگویم که بعضی از خبرنگارانی که در سالن می‌بینم جدید هستند و برایشان ارزوی موفقیت می کنم. دستورات پیچیده تاکتیکی داشتیم که با حضور غلامی از عمق دفاع حمله کنیم و چند شانس گل داشتیم و در نیمه دوم هم با تعویض تاکتیکی استقلال عقب نشستیم اما بازهم شانس گل داشتیم.

 وی ادامه داد: تماشاگران بازی خوبی از تیم ما دیدند و ما برای بقا در لیگ قدم بزرگی برداشتیم و این هدیه را به مردم مشهد می‌دهم که سال بعد هم در لیگ برتر تیم دارند.

وی در مورد مشکلات نداشتن تمام کننده در تیمش گفت: تیمی که مشکل مالی دارد قد علم کرده و روی استخوان‌هایمان راه می‌رویم و امیدوارم در زدن ضربات آخر هم خوب عمل کنیم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه فصل آینده هم مشکل مالی دارید یا نه گفت: هیات مدیره در این مورد تصمیم می‌گیرد و من اطلاعی ندارم فقط می‌توانم بگویم اگر شرایط اینگونه باشد من دیگر در این تیم نیستم. خبرنگارانی که از روز اول بودند دیدند که ما یک قلب متحد را در تیم و مردم مشهد به وجود آوردیم و مردم هم پشت تیم ما بودند و هیچ اعتراضی نکردند و این رسم که در فوتبال ایران بعد از یکی دو نتیجه بد اعتراض می‌کنند،‌اما در مشهد مردم ما را حمایت کردند.

وی در مورد اینکه از عملکرد خودش در پدیده راضی است، گفت: دیگر برای بقا نمی‌جنگیم و در لیگ مانده‌ایم اما ساختار های لیگ ایران طوری است که روی بحران‌ها سرمایه‌گذاری شده است و تیمی که از لیگ یک می‌آید فقط 7 بازیکن لیگ برتر می‌تواند بگیرد و با دو بازیکن خارجی می‌توان 9 بازیکن جدید بگیرند و تیم‌هایی که بالا می‌آیند در صورت مصدومیت و محرومیت یکی دو بازیکن وارد بحران می‌شوند. من اول فصل گفتم که به 35 امتیاز نیاز داریم که به این مساله نزدیک هستیم و کادر فنی ما زحمت بی نهایت زیادی کشیده که در مقایسه با تیم‌هایی که پول زیادی خرج کرده از نتایج راضی هستیم.

وی درمورد شرایط حقیقی اظهار داشت: بازیکنان ما با کیفیت بالا تلاش می‌کنند. رضا حقیقی بیش از حد درگیر مسائل مالی و چک باشگاه شده بود، اما چون اقدامی از طرف ما نشد خود مجبور شد کارها را پیگیری کند. امیدوارم زودتر بتواند به تیم بازگردد و به ما کمک کند.

مرزبان در مورد داوری گفت: به جز پنالتی اول مساله خاصی نبود که باید آن صحنه را هم ببینم و از داوران تشکر می‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس