کد خبر 408354
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: استقلال مقابل ما برای کسب ۳ امتیاز مدعی‌تر بوده و نسبت به فصل پیش با کیفیت‌تر شده است.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان در خصوص اینکه تیمش با توجه به مشکلات مالی برای بازی با استقلال به تهران خواهد آمد یا نه اظهار داشت: این مسائل در حیطه کار من نیست که بخواهم در مورد آن اظهار نظر کنم. وظیفه من این است که تیمم را برای بازی با استقلال آماده کنم و دیگر مسائل مربوط به مسئولان باشگاه است و آنها حتما درباره سفر تیم به تهران پاسخگوی سؤال شما خواهند بود و من دیگر درباره مشکلات تیمم حرفی نخواهم زد.

سرمربی پدیده مشهد تاکید کرد: خوشبختانه با تمام مشکلاتی که بود توانستیم در بازی قبل 3 امتیاز با ارزش کسب کنیم تا ماندن‌مان در لیگ‌ برتر قطعی شده و این هدیه‌ای بود از طرف ما به مردم مشهد که در سخت ترین روزها ما را تنها نگذاشته و به بهترین شکل ما را مورد حمایت خود قرار دادند.

مرزبان بازی روز جمعه با استقلال را دشوار دانست و تصریح کرد: بازیکنان ما با شخصیت بالای خودشان و به خاطر مردم مشهد مقابل استقلال حاضر خواهند شد و مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که نسبت به سال گذشته کیفیت بالاتری پیدا کرده و در این بازی هم بیشتر از ما مدعی کسب 3 امتیاز است.

وی در این‌باره تاکید کرد: ما مقابل استقلال به دنبال این هستیم که بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و کیفیت خودمان را حفظ کنیم، اگرچه بازی بسیار سختی پیش روی ماست و استقلال نمی‌خواهد بیش از این از کورس قهرمانی جا بماند.

سرمربی پدیده با تمجید از شاگردانش خاطرنشان کرد: بازیکنان ما 8 هفته است که با وجود مشکلات بسیار متحد شده‌اند و اجازه نداده‌اند کیفیت تیم دچار افت شود. شاگردان من با شخصیت هستند و حساسیت بازی‌های لیگ را تا به حال به خوبی درک کرده‌اند.

مرزبان در پاسخ به این سوال که آیا اگر تیمش با مشکلات مالی مواجه نمی‌شد می‌توانست در بین 8 تیم بالا جدول قرار بگیرد یا نه، عنوان کرد: من از روز اول که هدایت تیم پدیده را در دست گرفتم قول دادم با این تیم 35 امتیاز کسب خواهیم کرد و در حال حاضر 5 امتیاز از هدف خود عقب هستیم. در 5 بازی باقی‌مانده قطعا به این تعداد امتیاز خواهیم رسید تا به آنچه هدف‌گذاری کرده بودیم، رسیده باشیم.

وی در این خصوص یادآور شد: برای تیمی که 8 ماه است لیگ برتری شده و با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند کسب 35 امتیاز واقعا کار بزرگی است. این را هم در نظر بگیرید که ما در ابتدای فصل فقط اجازه جذب 7 بازیکن لیگ برتری داشتیم و در طول فصل محرومیت و مصدومیت‌هایی برای این بازیکنان پیش آمد. همه این مشکلات باعث نشد ما کیفیت بازی خود را از دست بدهیم و در آستانه رسیدن به هدف‌مان که همانا کسب 35 امتیاز بود قرار داریم.

سرمربی پدیده مشهد در پایان از حمایت تماشاگران مشهدی نیز تقدیر کرده و افزود: برای اینکه به هدف خود برسیم به حمایت هواداران نیاز داشتیم و در کنار آن هیئت مدیره باشگاه نیز حمایت‌های خوبی از تیم داشت. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نیز نتایج خوبی کسب کرده و لیگ را با خاطره بهتری به پایان برسانیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس