کد خبر 407307
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

محمود اسلامیان سرپرست نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در یک مصاحبه تند و تیز درباره مسائل پیرامونی فدراسیون فوتبال صحبت کرد و البته با الفاظ کم دیده شده‌ای به کی‌روش تاخت.

به گزارش مشرق، کمی بعد از جلسه وی با وزیر ورزش با او تماس گرفتیم تا از این جلسه سوال کنیم که اسلامیان گفت این سوال ما را پاسخ نمی‌ دهد اما بحث ما به سمت دیگری رفت؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی که حضور یا عدم حضورش مدت هاست تبدیل به خبر اصلی فوتبال شده است.

نمی‌ توانم در مورد جلسه حرفی بزنم
ما امروز یک جلسه ای در خدمت آقای گودرزی وزیر ورزش و آقای افشارزاده داشتیم که البته نمی‌ توانم در مورود موضوع جلسه صحبت کنم. با توجه به اینکه با مقام بالایی مثل وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتیم، نمی‌ توانم در مورد موضوع جلسه صحبت کنم اما فقط می‌ توانم این نکته را بگویم که صحبت های ما یکسری صحبت های کلی در مورد فوتبال بود.

در مورد کی‌روش نباید افراط و تفریط کرد
من فکر می‌ کنم در مورد توانایی های آقای کی‌روش نباید افراط و تفریط کرد. آقای کی‌روش مربی بزرگی است اما از نظر من نباید نقص های او را نادیده گرفت. آقای کی‌روش صددرصد مشکلاتی دارد که باید شجاعت گفتن آن وجود داشته باشد.

بررسی کارنامه کی‌روش
شما کارنامه آقای کی‌روش را بررسی کنید تا متوجه خیلی چیزها شوید. ایشان پیش از اینکه به ایران بیایند، در منچستر، پرتغال، رئال مادرید و یک دوره کوتاه هم در امارات حضور داشته است اما سوال این است که در کدام تیم موفق بوده است؟ جواب فقط منچستریونایتد است جایی که همکاری بسیار خوبی با آلکس فرگوسن داشته است. اما او هرگز به عنوان سرمربی اتفاق های خوبی را رقم نزده است. ایشان از نظر فنی مربی نمونه ای است اما در هر جا که بوده، مشکلاتی را پیش آورده که به نظر من به دلیل مدیریت است.

فرق نفر اول با دوم
وقتی شما نفر دوم هستید، فقط باید روی مسائل درون تیم تان تمرکز کنید، اما زمانی که نفر اول می‌ شوید باید حاشیه های محیط اطراف تیم تان را هم مدیریت کنید. من به عنوان کسی که مدرک فوق لیسانسم را در رشته مدیریت گرفته ام، تحقیقی انجام داده ام و متوجه شدم که مشکل آقای کی‌روش این است که به عنوان نفر اول نمی‌ تواند با مشکلات تیم کنار بیاید و البته با افراد تعامل کند.

چرا باید به قلعه‌نویی توهین شود؟

سوال من این است که آقای قلعه‌نویی گفته که بازیکنان تیمش مصدوم برگشته اند. چرا کی‌روش به جای اینکه با او جلسه بگذارد، قلعه‌نویی را به گوشه رینگ می‌ اندازد و به او مشت می‌ زند. بهتر نیست که کی‌روش با تعامل مشکل را حل کند. این موضوعی است که به نظر من نقطه ضعف کی‌روش است. من می‌ گویم که یک معاون استاندار ممکن است که خیلی خوب وظایفش را انجام دهد اما وقتی استاندار می‌ شود، جواب نمی‌ دهد دلیلش این است که نتوانسته محیطش را مدیریت کند.

مقبولیت در بین 23 بازیکن هنر نیست
از نظر من مقبولیت بین 23 بازیکن و تیم‌ملی که هنر نیست. دلیلش هم این است که اعضای تیم‌ملی قاعدتا تابع سرمربی تیمشان هستند اما مهم این است که او بتواند حاشیه های اطراف را مدیریت کند. با این اخلاق نمی‌ شود کار را به جلو برد. کی‌روش اگر بتواند ارتباط خوبی با مربیان لیگ‌برتری داشته باشد، فکر می‌ کنم بتواند به یکی از تاپ ترین مربی های دنیا تبدیل بشود.

دنیا قدرت ایران را قبول کرده
حتما می‌ دانید که بعد از این ماجرای هسته ای حالا همه دنیا قدرت ایران را در سطح منطقه قبول کرده اند. این درست نیست که آقای کی‌روش مدام به ما توهین کند. به نظر من کی‌روش هم باید به ما اعتقاد داشته باشد. من این توهین ها را نمی‌ توانم هضم کنم.

او باید قبول کند که فدراسیون کارفرمایش است
کی‌روش باید قبول کند که فدراسیون فوتبال کارفرما است و او پیمانکار. او باید بتواند خواسته های فدراسیون را اجابت کند و این درست نیست که هر بار به فوتبال ما و شرایط آن توهین کند. البته منظور من هرگز این نیست که کی‌روش برود یا بماند. اما ما امیدواریم که با شرایط ما کنار بیاید.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    از اینکه کیروش مربی حرفه ای وکار بلدی شکی نیست . اما مسولان ورزش ما مدیریت بلد نیستندو مملکت چوب بی عرضگی برخی افراد را می خورد که توانایی حداقل امکانات را برای تیم ملی را ندارند.
  • اکبر ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    بذار کارشو بکنه . دوست عزیز نظر سنجی مردم در نود یادت رفته چرا دروغ میگی 25 بازیکن اونو میخوان 85 درصد رای دادن بمونه خوش تیپ
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    بعضی وقت ها از خودم متنفر میشم که مسیرهای طولاتی رو پیاده میرم
  • حمید رضا افتخاری ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    اینجانب با نظر اقای اسلامیان موافقم.کروش پول فدراسیون را به راحتی گرفته وخرج میکند...
  • محمد ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    جناب فوق لیسانس مدیریت لطف کنید شاهکارهای مدیریتی خود را بفرمایید مردم بدونند چه عظمتی گمنام توسط وزارت ضد ورزش و جوانان کشف شده
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    هسته ای؟ کی روش؟ ربط؟ قرصاتو خوردی عمو؟
  • مسعود ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    0 0
    پدر بیامرز الان مملکت پر از دارندگان مدرک دکتراست اونوقت همشون بیکارن .تو با فوق لیسانست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس