کد خبر 407439
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت:‌ صحبت‌هایم در خصوص کی‌روش واقعیات بود و حرف‌های من از روز اول در مورد او تغییر نکرده است.

به گزارش مشرق، محمود اسلامیان درباره صحبت‌هایش در خصوص کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: واقعیات را درباره او گفتم، حرف من از روز اول درباره کی‌روش تغییر نکرده است. او از نظر فنی مربی خوبی است و در این خصوص شکی نیست، اما صحبت‌هایی که مطرح کردم ایرادهای او بوده است و اگر کی‌روش مشکلاتش را حل کند نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: بهترین دوست انسان کسی است که عیب‌هایش را صادقانه می‌گوید و راهکار می‌دهد نه اینکه تنها ایراد بگیرد. موفق‌ترین مدیران دنیا هم به دنبال همراه کردن منتقدان و مخالفان‌شان هستند و مدیران این شکلی به نظر من موفق‌تر هستند. خواهش می‌کنم کی‌روش یک مربی خوب ایرانی را کنار خود بیاورد.

دبیر فدراسیون فوتبال درباره مدیریت صحیح حواشی تصریح کرد: بخشی از مسائل مربوط به کی‌روش و بخشی هم مربوط به فدراسیون فوتبال است.

اسلامیان درباره جلسه‌اش با وزیر ورزش گفت: نمی‌توانم در این خصوص صحبتی کنم و اگر لازم باشد از طریق وزارت ورزش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره ماندن یا رفتن کی‌روش گفت: کفاشیان باید در این باره تصمیم‌گیری کند. کی‌روش باید با سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال تعامل داشته باشد.

اسلامیان در خصوص اینکه گفته است کی‌روش هیچ گاه به عنوان نفر اول موفق نبوده است، گفت: گفتم بررسی سابقه کی‌روش نشان می‌دهد که به عنوان نفر دوم فرد موفقی بوده است به خصوص در منچستریونایتد؛ فرگوسن وظیفه هدایت این تیم را بر عهده داشته است و کی‌روش در تمرینات نظارت داشته است. یکی از وظایف نفر اول تعامل با محیط اطراف است و اگر تعامل نباشد کار به خوبی پیش نمی‌رود.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ورزش محل دعوا نیست بلکه هنر یک مدیر این است که مخالفان را با خودش همراه کند. شاید اگر من هم ایراد می‌گیرم اشتباه باشد، اما بهتر است با گفت‌وگو یکدیگر را متقاعد کنیم.

دبیر فدراسیون فوتبال درباره اینکه با به نظر می‌رسد در حال از دست دادن زمان هستیم تصریح کرد: ان‌شاءالله این موضوع در هیأت رئیسه مطرح می‌شود و تصمیم‌گیری خواهد شد. از تمام رسانه‌ها خواهش می‌کنم در این قضیه منصفانه و معقول برخورد کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس